شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

پیام تبریک فرمانده سپاه لارستان به عکاس توانمند لارستانی

به مناسبت کسب رتبه دوم عکاس توانمند لارستانی در مسابقات مهر مادر،‌ فرمانده سپاه لارستان پیام تقدیری برای وی ارسال نمود.  به گزارش مبلادلارستان فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان با…

به مناسبت کسب رتبه دوم عکاس توانمند لارستانی در مسابقات مهر مادر،‌ فرمانده سپاه لارستان پیام تقدیری برای وی ارسال نمود.  به گزارش مبلادلارستان فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان با صدور پیامی کسب رتبه دوم «امیر قیومی» در جشنواره فرهنگی هنری «مِهر مادر» را به این عکاس لارستانی تبریک گفت.

در پیام  سرهنگ پاسدار امیر جاهدی آمده است  کسب دیپلم افتخار برگزیده دوم در نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مِهر مادر» در بخش مجموعه عکس برای اثر ارزشمند مادر شهید «نعمت‌الله اینانلو میرشاملو» را به برادر «امیر قیومی» عکاس برجسته لارستانی، صمیمانه تبریک می‌گویم.

این موفقیت نشانه دیگری از اهتمام جوان عزیز این منطقه از جنوب فارس برای فتح قله‌های پیشرفت و ترقی است و حکایت از آن دارد که جوانان لارستانی با مدد شهدا در عرصه‌های مختلف، عزم خود را برای رسیدن به سکوهای افتخار جزم کرده‌اند. از خدای متعال کسب موفقیت‌های پی‌درپی برای جوانان شایسته لارستان و عزت روزافزون ملت ایران و سرافرازی فرزندان غیرتمند این دیار را خواستارم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 05 آگوست 2020 ساعت 8:38ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین