جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای اهل سنت فارس در اوز برگزار می‌شود

  نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای اهل سنت استان فارس به میزبانی شهرستان اوز در ۱۷ مهرماه برگزار می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، فرمانده ناحیه…

 

نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای اهل سنت استان فارس به میزبانی شهرستان اوز در ۱۷ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز در جمع اصحاب رسانه گفت: مهم ترین رویداد فرهنگی جنوب فارس برگزاری اجلاسیه پاسداشت شهدای اهل سنت فارس در اوز صورت می گیرد.

سرهنگ سیدحسین رضوی افزود: شهرستان فرهنگی اوز در ۱۷ مهر ۱۴۰۳ میزبان مردم، مسئولان و خانواده های شهدای اهل سنت شهرستان های لارستان، گراش، خنج، جویم، مهر، لامرد و اوز است که در این اجلاسیه از ۴۹ شهید اهل سنت تجلیل می شود.

رضوی، شهدای اهل سنت شهر اوز را بسیار متفاوت ذکر کرد و گفت: از کودک، زن، میانسال و جوان بسیجی داریم. علاوه بر آن به خوبی خیانات وحشیانه آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری را نمایان می سازد.

این مقام نظلامی از همکاری امام جمعه، مردم، فرمانداری، شهرداری های اوز و کوره، دهیاری ها، ادارات برق، راه و شهرسازی، هلال احمر، بخشداری های بیدشهر و مرکزی و سایر ادارات تشکر و گفت: مهمان ویژه اجلاسیه اوز دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش خواهد بود که که در معیت سران و فرماندهان ارتش و سپاه و شورای تامین استان فارس شرکت خواهد کرد.

رضوی در پایان گفت: پیش برنامه اجلاسیه در بخش های مرکزی و بیدشهر نیز برگزار خواهد شد و نخستین اجلاسیه شهدای بانوان اهل سنت در ۲۱ شهریور نیز در اوز برگزار و یادواره شهدای دانش آموزان نیز در دوم مهر در تالار الزهرا(س) اوز برگزار می گردد.

میلاد آسوده مسئول فضای مجازی سپاه اوز طی سخنانی گفت: هر روز به معرفی یکی از شهدای گرانقدر می پردازیم. امسال شهید شاخص ما خانواده شهید قادری نژاد هستند که ۴ شهید از این خانواده تقدیم اسلام شده است.

وی از عموم مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم، مهر و لامرد دعوت کرد در این اجلاسیه شرکت و نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کنند.

گفتنی است که اجلاسیه پاسداشت شهدای اهل سنت فارس که پیش برنامه کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس است؛ در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در مقابل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اوز برگزار می شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوز و سایر مسئولان و فرماندهان نظامی سپاه و حاج آقا مظفری نیا نماینده ولی فقیه در سپاه اوز بالاتفاق اعلام کردند که این اجلاسیه فرصتی است برای معرفی و مطرح شدن شهرستان اوز است که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 25 سپتامبر 2024 ساعت 12:30ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین