دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آسفالت فاز دو محور زاهد محمود به اوه

بخشدار مرکزی لارستان گفت: آسفالت فاز دو محور زاهدمحمود به اوه به اتمام رسیده و برای تکمیل مابقی مسیر نیاز به تأمین اعتبار است.   به گزارش میلاد لارستان به…

بخشدار مرکزی لارستان گفت: آسفالت فاز دو محور زاهدمحمود به اوه به اتمام رسیده و برای تکمیل مابقی مسیر نیاز به تأمین اعتبار است.

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی ، اردشیر مکاری طی بازدید از دو پروژه زیر سازی و آسفالت محور زاهد محمود به اوه و همچنین پل ورودی روستای علی آباد زاهد محمود، از پایان زیر سازی و آسفالت فاز دوم این قطعه خبر داد و افزود ،: از دو سال قبل زیر سازی و آسفالت محور ۱۴ کیلومتری روستای زاهد محمود به اوه که سالهاست خاکی و نامناسب بوده و برای اهالی روستای اوه مشکلات عدیده ای را به همراه داشته آغاز و تاکنون نیمی از آن آسفالت و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: امیدواریم اعتبار لازم جهت اتمام تمام پروژه در آینده ای نزدیک جذب شود.

بخشدار مرکزی لارستان خاطر نشان کرد: مناقصه ساخت ابنیه و مخلوط ریزی ادامه محور تا روستای اوه به زودی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار و در آینده ای نزدیک این مهم صورت خواهد گرفت.

بخشدار مرکزی لارستان در این بازدید که رستمی رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان نیز حضور داشت از پروژه پل و آبنمای روستای علی آباد زاهد محمود که این پروژه نیز از آرزوهای دیرینه مردم این روستا بوده و البته پیشرفت فیزیکی رضایت بخشی را دارد نیز بازدید بعمل آورده و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد اتمام این پروژه نیز باشیم.

وی از حمایت‌های فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و از زحمات مدیر کل و رئیس راه و شهرسازی لارستان قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 29 سپتامبر 2024 ساعت 10:38ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین