جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

لاله های پرپر در شب شعر و خاطره یادواره شهدای افتخارآفرین لارستان

  مراسم شب شعر لاله های پر پر در شب شعر و خاطره با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران، هنرمندان و شاعران لاری در تالار استاد جمالی هنرستان…

 

مراسم شب شعر لاله های پر پر در شب شعر و خاطره با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران، هنرمندان و شاعران لاری در تالار استاد جمالی هنرستان دخترانه هنرهای زیبا لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم آقایان قدرت اله محبوبی، ابراهیم اخلاقی و خواهر بزرگوار شهید مصطفی وثوقی به بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس پرداختند.

خواهر شهید وثوقی پرهیز از اسراف و کوشش برای کسب رزق حلال را از ویژگیهای بارز شهید وثوقی معرفی کردند.

آقایان محبوبی و اخلاقی نیز با بیان ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدا آنها را مجاهدان فداکار و گمنام دفاع مقدس دانستند. در این مراسم آقایان حبیب الله مفتوحی، عبدالرضا مفتوحی، ابراهیم دهقانی، حاج محمد زارع و خانمها ناظره بیغرض و محبوبه انفرادی در رسای شهدای دفاع مقدس و محور مقاومت به خصوص شهید سید حسن نصرالله به قرائت اشعار پرداختند.

گفتنی است این مراسم به مناسبت اجلاسیه شهدای لارستان، برگزار شد و شاعران لاری با سرودن و خواندن اشعار خود، تجدید عهدی با شهدا و آرمان انقلاب های انقلاب اسلامی داشتند.

اجلاسیه شهدای شهرستان، شنبه ۲۸مهرماه در گلزار شهدای گمنام جنب پارک شهر برگزار می شود و شهدای گمنام میزبان اقشار مردم غیور و ولایی نخستین خواستگاه حکومت اسلامی خواهند بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین