سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ توسط پلیس راهور ناجا برای اعلام تخلف رانندگان ناوگان عمومی مسافربری راه اندازی شده است. به گزارش میلاد لارستان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ توسط پلیس راهور ناجا برای…
سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ توسط پلیس راهور ناجا برای اعلام تخلف رانندگان ناوگان عمومی مسافربری راه اندازی شده است.
به گزارش میلاد لارستان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ توسط پلیس راهور ناجا برای اعلام تخلف رانندگان ناوگان عمومی مسافربری راه اندازی شده است و مسافران میتوانند در صورت رویت تخلفاتی همچون صحبت کردن راننده با تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، خستگی و خواب آلودگی راننده، رانندگی خطرناک، اشکالات فنی خودرو، عدم توقف برای انجام فریضه نماز و حتی برای تقدیر از راننده به دلیل رعایت مقررات و رفتار مناسب شماره پلاک اتوبوس را به سامانه ۱۱۰۱۲۰ ارسال کنند.
مسافران میتوانند از طریق شماره پیامکی ۱۱۰۱۲۰ شماره اتوبوس، محل تخلف، کد گزارش و مقصد سفر را اعلام کنند.
پس از ارسال پیامک از سوی مسافر بلافاصله کد رهگیری برای پیگیری گزارش برای فرد ارسال میشود و اطلاعات دریافتی در مورد راننده اتوبوس به پاسگاه مسیر حرکت ارسال و ماموران نسبت به تایید صحت و سقم گزارش واصله اقدام کرده و در صورت احراز تخلف نسبت به اعمال قانون، تذکر و یا آموزش راننده اقدام میکنند.
مسافران میتوانند هنگامی که راننده در حین رانندگی با تلفن همراه مشغول به فعالیت است کد یک را به شماره ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.
مسافران میتوانند عدم استفاده راننده یا مسافران از کمربند ایمنی را با نوشتن کد ۲ به شماره اعلامی پیامک کرده و کد ۳ را در صورت خستگی و خواب آلودگی راننده به ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.
گفتنی است؛ ارسال کد ۴ به شماره ۱۱۰۱۲۰ به منزله رانندگی خطرناک، شماره ۵ به معنای اشکالات فنی خودرو و شماره ۶ به منزله عدم توقف برای انجام فریضه نماز و عدد ۷ به منزله تقدیر از راننده به دلیل رعایت مقررات و رفتار مناسب است.
تصویر پلاک اتوبوس در داخل خودرو نیز نصب میشود تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند و با هماهنگیهای صورت گرفته در مورد اطلاعرسانی این سامانه، همراه بلیت اتوبوس اطلاعیه نحوه استفاده از این سامانه نیز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت؛ همچنین بر روی بلیتها نیز متن کوتاهی در مورد نحوه ارتباط با این سامانه درج شده است.
سلام بنظر ميرسد بايد كدي هم براي حمل قاچاق با اتوبوس و معطل كردن مسافرين در مسير مد نظر قرار گيرد. تا شايد مسير يك ساعته با دو ساعت تاخير و بقيه مسافت با سرعت سرسام آور طي نشود.
سلام کاش یه کد هم برای برخورد نامناسب رانندگان با مسافرین در نظر گرفته می شد ویک کد هم برای تاخیر واقعا این ها لازمه
با سلام راننده که در شرایط کرونا تا سقف تا جایی که جا داره مسافر سوار میکنه وبه توسیه های بهداشتی اصلا توجهی نمکنه وفقط براش پول مهم هستش چطور باید با این رانندگان تذکر داده وشرایط را به انها گوشت زد کرد شماره اتوبوس ۲۴ع ۹۱۵ ایران ۲۶
با سلام
دقیقا برای سوارکردن مسافر بیش از حد مجاز در شرایط کرونا هیچ کدی وجود نداره
ایران ۳۱_۱۵۹ع۵۱ تاریخ ۲ فروردین-تهران به الیگودرز
سلام کد معطل کردن مسافرین چی؟؟؟؟؟؟؟
چشم . تو جلسه مطرح میکنم
سلام در روابط رعايت نكردن پروتكل هاي بهداشتي چه عددي بايد ازسال بشه؟چه كسي رسيدگي ميكنه به اين امر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا شماره اي در خصوص اين موضوع اختصاص ندادين
بادرود
در مورد رعایت نکردن رانندگان و حتی مسافران نسبت به رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی و بخصوص کوید ۱۹مانند عدم استفاده از ماسک هم لطفا کدی در نظر گرفته شود
الان بلیط من ساعت ۸/۳۰ نوشته حرکتش ولی ساعت ۱۰/۳۰ حرکت کرده واقعا باید برای این ها هم کدی تعریف کرده باشن/بهش میگیم چرا دیر حرکت می کنی ..
میگه ناراحتی بیا پولتو بگیر..
باید اینجور راننده رو باید …. !والا اینقدر پرو
تخلف: برخورد نامناسب با مسافرین_ تاخیر دوساعته برای مسیری که کلا ۲ساعت هس _ تعداد مسافر بیش از حد مجاز
اتوبوس سراب به تبریز
کدراننده ای که گواهینامه نداره چنده؟؟؟؟
یه کد هم برای هوای گرم اتوبوس بذارید