جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری میلاد لارستان درخصوص انتقاد یکی از مخاطبان پیرامون “سونوگرافی ها” در لار+جوابیه

پایگاه خبری میلاد لارستان درخصوص انتقاد یکی از مخاطبان درباره مسائل درمانی موضوع را از دانشکده علوم پزشکی لارستان پیگیری کرده است که عین مطلب مخاطب و جوابیه این دانشکده…

پایگاه خبری میلاد لارستان درخصوص انتقاد یکی از مخاطبان درباره مسائل درمانی موضوع را از دانشکده علوم پزشکی لارستان پیگیری کرده است که عین مطلب مخاطب و جوابیه این دانشکده در زیر می آید:

به گزارش میلاد لارستان در بخش نظرات پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان یکی از شهروندان با ارسال مطلبی با این مضمون که «متاسفانه روند نوبت دهی خدمات پاراکلینیک بیمارستان لار از جمله سونوگرافی بسیار عجیب و نوبت دهی ها یک ماهه است و از سوی دیگر ۴ مطب رادیولوژی داخل شهر نیز دفترچه بیمه قبول نمی کنند و برای یک سونوگرافی شکم و لگن مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار تومان دریافت می شود که برای قشر عادی واقعا مبلغ بالایی است.

از طرفی، ازمایشگاه بیمارستان لار نیز فقط برای مریض بستری خدمات می دهد و از سوی دیگر مهیچ ازمایشگاه دولتی دیگری در سطح شهر وجود ندارد و یک برگه ازمایش ساده که حتی فاقد ازمایشات هورمونی است حداقل بالای ۱۰۰ هزار تومان در ازمایشگاه های خصوصی هزینه دارد. تنها ازمایشگاه بهداشتی شهر نیز فقط ازمایشات بسیار ساده را پوشش می دهد. شایسته است در این زمینه با مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان یک مصاحبه بعمل اورید و این امر مهم را پیگیری فرمایید که چرا خدمات پاراکلینیک بیمارستان اینقدر محدود است» ارسال کرده است. با پیگیری صورت گرفته، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه زیر را ارسال نموده که عین مطلب در زیر می آید:

جوابیه دانشکده:

با سلام و احترام

با توجه به دستورالعملهاي وزارتي مبني بر استاندارد سازی ارائه خدمات درماني در بيمارستانها، ارائه خدمات به بیماران بستری، نسبت به بيمارن  سرپایی در اولویت قرار دارد.

در مورد نوبت دهی سونوگرافی نیز به استحضار میرساند که در طول ماههای گذشته به دليل كمبود نيروي متخصص نه تنها ارائه خدمات سونوگرافي و به تبع آن نوبت دهي بيماران محدودتر بوده بلكه در ساير زمينه ها مثل تحويل به موقع گزارش كتبي «ام آر آي» به بيماران  نيز مشكل داشتيم. به حمدالله با اضافه شدن ۲ نيروي متخصص جديد روند ارائه خدمات در بخش راديولوژي، سونوگرافي و ام آر آي رو به بهبود است و بخش زيادي از عقب ماندگيهای قبلی در ارائه گزارشات برطرف شده است.

ضمناً نوبت دهي سونوگرافي در حال حاضر به ۲ بار در ماه افزايش يافته و انشاالله در آينده نزديك نوبت دهي به صورت هفتگي خواهد شد.

همچنین با حضور همكار خانم راديولوژيست امكان ارائه خدمات بهتر به بانوان گرامي فراهم شده است و واحد ماموگرافي نيز با حضور ايشان فعال شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۶ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “پیگیری میلاد لارستان درخصوص انتقاد یکی از مخاطبان پیرامون “سونوگرافی ها” در لار+جوابیه”

  1. دردمند گفت:

    ممنون از پیگیری میلاد لارستان .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین