یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

شهدای گمنام در لار نیز تشییع می شوند

ورود پیکر مطهر حدود ۱۰۰ شهید گمنام از مرز شلمچه به استان فارس از صبح فردا ۲۱ دی‌ماه آغاز می‌شود و مردم ولایت‌مدار استانی که ۱۵هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند…

ورود پیکر مطهر حدود ۱۰۰ شهید گمنام از مرز شلمچه به استان فارس از صبح فردا ۲۱ دی‌ماه آغاز می‌شود و مردم ولایت‌مدار استانی که ۱۵هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند

در فاصله ۱۰روزه میزبان شهدای گمنام هستند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط سپاه فجر استان فارس، ستاد کنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس و همچنین همکاری هماهنگ کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، تشییع پیکر مطهر شهدا پس از ورود مستقیم از مرز شلمچه به استان فارس وارد شهرستان ممسنی شده و مردم این شهر آغازگر استقبال از کاروان بزرگ شهدا هستند.

کاروان شهدای گمنام استان فارس در یک برنامه‌ریزی از پیش‌تعیین شده در مسافت چهارهزار کیلومتری استان فارس از شمال تا جنوب تشییع و یکم بهمن‌ماه از دروازه قرآن شیراز وارد سومین حرم اهل بیت(ع) می‌شوند تا مردم این کلان‌شهر رویداد بزرگ فرهنگی دیگر از خود به یادگار گذاشته و در مراسم باشکوهی شهدا را تشییع کنند.

پیکرهای طیبه این شهدای دوران دفاع مقدس در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

پیکر پاک این شهیدان گلگون‌کفن که مربوط به عملیات‌های والفجر۸، خیبر، بدر، محرم، والفجریک و تک‌های دشمن هستند پس از انجام  مراسم‌های ویژه در استان فارس از جمله تشییع باشکوه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برای انجام شناسایی به تهران اعزام می‌شوند.

برگزاری این مراسم علاوه بر فضای معنوی و برکات معنوی که دارد، بدون شک در آستانه انتخابات سبب همدلی، همگرایی و انسجام ملی در درون استان و کشور است.

مسیرهای تشییع بزرگ شهدا در استان فارس به‌شرح زیر است:

نقطه آغاز شهرستان نورآباد ممسنی (پادگان شهید آیت‌الله مدنی)

ادامه مسیر، سده، آسپاس، اقلید، سورمق، آباده، خرمبید، سوریان، قادرآباد، بوانات، قادرآباد، سعادت‌شهر، ارسنجان، آباده طشک، نیریز، استهبان، فسا، مرودشت، زرقان، بیضا و اردکان.

قائمیه، فراشبند، فیروزآباد، میمند، کوار، شیراز، گله‌دار، اسیری، مهر، لامرد، علامرودشت، اشکنان، بیرم، اوز، گراش، لار، خنج، قیر و کارزین و فیروزآباد.

فیروزآباد، کوار، جهرم، دبیران، زرین‌دشت، خسویه، داراب، ششده قربلاغ، زاهدشهر، نوبندگان، فسا، «نقطه الحاق امام‌زاده اسماعیل(ع) و برگزاری ویژه‌برنامه»، سروستان، خرامه، داریون و شیراز.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین