یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام در شهرها و روستاها روح تازه‌ای به کالبد جامعه می‌دمد، گفت: یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود. حجت‌الاسلام‌ محمد…

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام در شهرها و روستاها روح تازه‌ای به کالبد جامعه می‌دمد، گفت: یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام‌ محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از انتخاب استان پهناور فارس و به‌تبع آن شهرهای لارستان بزرگ به‌عنوان محل عبور و تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: به‌یقین تشییع شهدا، روحیه انقلابی مردم را تقویت خواهد کرد.

وی بابیان اینکه بدون تردید حماسه‌آفرینی و ایثارگری‌های شهدای جنگ تحمیلی از ذهن مردم پاک نخواهد شد، افزود: به‌طورقطع حماسه شهدا ایمان مردم را محکم‌تر می‌کند.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه با تشییع شهدای گمنام در شهرها و روستاها روح تازه‌ای به کالبد جامعه دمیده می‌شود، تصریح کرد: یاد شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه همگی ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: پیشرفت، امنیت، اقتدار و آسایش کشور ما، مرهون خون شهداست و ما باید تا ابد به آن‌ها افتخار کنیم.

رمضانی تأکید کرد: تمام مسئولان و مردم باید قدردان خون شهدا باشند و به‌طورقطع نیز این‌گونه بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با مردم قم، گفت: نباید باگذشت زمان و سال‌ها از وقوع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، آن را حادثه‌ای کهنه قلمداد کرد و باید در تمام زمان‌ها، مردم روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی خود را حفظ کنند.

امام‌جمعه موقت لارستان در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم و مسئولان با استقبال پرشور از برکات معنوی و مادی حضور این گلگون‌کفنان در شهر و روستای خود بهره ببرند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین