یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لزوم احداث سردخانه و صنایع تبدیلی در لارستان

میلاد لارستان: مدیر جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه ۲۴۰۰ هکتار از زمین‌های این شهرستان به کشت مرکبات اختصاص دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت۵۵ هزار تن انواع…

میلاد لارستان: مدیر جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه ۲۴۰۰ هکتار از زمین‌های این شهرستان به کشت مرکبات اختصاص دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت۵۵ هزار تن انواع محصول مرکبات در لارستان تولید شود.

علی ارغون در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۳۰ هزار تن مرکبات از باغ‌های لارستان برداشت شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت ۵۵ هزار تن محصول مرکبات از باغ‌های لارستان برداشت شود.

وی با بیان اینکه سطح زیرکشت مرکبات در لارستان ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار است، افزود: به لحاظ میزان تولید مرکبات، شهرستان لارستان در بین ۲۹ شهرستان رتبه ششم را دارد.

ارغون با اشاره به اینکه بیشترین میزان مرکبات در بخش جویم لارستان برداشت می‌شود، تصریح کرد: بیشترین ارقام تولیدی مرکبات لارستان مربوط محصول لیموشیرین است.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه فصل برداشت مرکبات در لارستان از مردادماه آغاز و تا اسفندماه ادامه دارد، بیان کرد: محصولات تولیده شده مرکبات لارستان علاوه بر مصرف شهرستان به شهرهای شیراز، جهرم و تهران صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع ۵۰ هزار تن محصول مرکبات در لارستان تولید شده است، افزود: احداث سردخانه،کارخانجات سورت و بسته‌بندی و همچنین صنایع تبدیلی از نیازهای اساسی در بخش کشاورزی و باغداری لارستان است.

ارغون خاطرنشان کرد: پرداخت یارانه برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و خرید ادوات مکانیزه باغی، ترویج بیمه باغات، تشویق سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای فراوری و بسته‌بندی از طرح‌های تشویقی و حمایتی محصولات کشاورزی و باغداری در لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین