یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت 4 مرکز نیکوکاری در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای سیاست مسجدمحوری کمیته امداد در مساجد سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: در این شهرستان چهار مرکز نیکوکاری…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای سیاست مسجدمحوری کمیته امداد در مساجد سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: در این شهرستان چهار مرکز نیکوکاری فعالیت دارند.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور امشب در جلسه‌ای که با حضور خیران و معتمدان محلی این شهرستان در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار شد، با اشاره به عملکرد و رویکرد مراکز نیکوکاری اظهار داشت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین مردم و کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه تمام اقشار جامعه می‌توانند عضوی از مراکز نیکوکاری باشند، افزود: مردم محلات مختلف شهر می‌توانند با مشارکت و عضویت در این مراکز، مشکلات و محرومیت‌های موجود بین اهالی ساکن در محل سکونت خود را برطرف کنند.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه آینده‌نگری و توجه به آینده کودکان یتیم و نیازمند و همچنین یاری‌رسانی به زنان سرپرست خانوار از برنامه‌های مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: تمام تلاش کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

دلاور بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای سیاست مسجدمحوری کمیته امداد در مساجد سراسر کشور راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در شهرستان لارستان چهار مرکز نیکوکاری در حال فعالیت است.

رئیس شبکه‌های مردمی کمیته امداد استان فارس نیز در سخنانی ضمن برشمردن اهداف تشکیل مراکز نیکوکاری، گفت: این مراکز نقش بسزایی در کاهش فقر و رسیدگی بهتر به نیازمندان دارد.

محمد تقی‌زاده بابیان اینکه این مراکز می‌تواند در توسعه نیکوکارپروری کمک شایانی کند، تصریح کرد: هر فردی و در هر شغلی می‌تواند زمان و امکانات خود را در اختیار مراکز نیکوکاری قرار دهد و در جرگه نیکوکاران درآید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین