یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مردم لارستان میزبان ۵۱ شهید گمنام می‌شوند

کاروان شهدا با ۵۱ شهید یکشنبه صبح از گراش وارد لارستان می‌شود و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار می‌گیرد.

میلاد لارستان: فرمانده ناحیه سپاه لارستان از میزبانی ۵۱ شهید گمنام توسط مردم این شهرستان خبر داد. یه گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: کاروان شهدا با ۵۱ شهید یکشنبه صبح از گراش وارد لارستان می‌شود و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه درخواست مسئولان و مردم شهرستان بر این است که شبی در جوار شهدا بگذرانند، گفت: نامه‌ای به مرکز استان از سوی سپاه لارستان فرستاده شده که این امکان فراهم شود. فرمانده ناحیه سپاه لارستان از آمادگی مسئولان و شهرستان لارستان برای استقبال و بدرقه شهدا خبر داد و افزود: برنامه‌هایی مانند سخنرانی و مداحی و فضاسازی برای استقبال شهدا تدارک دیده شده و در صورت پذیرفتن درخواست مردم برای گذراندن شبی با شهدا برنامه‌های بیشتری برای آشنایی نسل نو با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

جاهد خاطرنشان کرد: این کاروان پس از لارستان وارد خنج شده و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار می‌گیرند. استان فارس و سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) میزبان قریب به یکصد شهید گمنام و کبوتران خونین بال دفاع مقدس است که فضای بیش از ۶۰ شهرستان، شهر و بخش‌های تابعه را با حضور خود عطرآگین می‌کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین