چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

کمیته های ده گانه نوروزی لارستان تشکیل شد

جلسه ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان لارستان ویژه نوروز ۹۵ به ریاست علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور جمعی از روسای ادارات شهرستان ، بخشداران،شهرداران و روسای کمیته های ۱۰ گانه ستاد، برگزار گردید.

ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر  لارستان تشکیل جلسه داد.  به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،جلسه ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان لارستان ویژه نوروز ۹۵ به ریاست علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور جمعی از روسای ادارات شهرستان ، بخشداران،شهرداران و روسای کمیته های ۱۰ گانه ستاد، برگزار گردید.

در این جلسه  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی، هدف از تشکیل این ستاد را، بسط  و توسعه گردشگری در لارستان و ایجاد و هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه بر سیاست گزاری،برنامه ریزی ،ساماندهی و نظارت بر فعالیت های سفر طی نوروز ۹۵ بیان نمود.

علی اصغر علی پور اظهار داشت:در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاههای مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان معرفی گردد.

وی تشکیل جلسات ستاد و کمیته های ۱۰ گانه را هر ۱۵ روز یکبار ضروری دانست و خاطر نشان کرد:در ایام نوروز، کیوسک های امداد و نجات توسط اورژانس،هلال احمر،آتشنشانی،انتظامی ،خدماتی و اطلاع رسانی در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی شهرستان و شهرهای تابعه مستقر می گردد.

علی پور در پایان افزود:بمنظور هماهنگی و بیشتر در خدمات رسانی در بازده زمانی بیستم لغایت بیست و پنجم اسفندماه نسبت به برگزاری رزمایش ترافیکی و خدمات سفر با حضور تمامی دستگاههای عضو ستاد، اقدام خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین