یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خواسته فرمانداری ویژه لارستان از مسئولان در دهه فجر

باید جشن های مردمی در ایام اله دهه پرفروغ فجر، باعث تقویت و افزایش وحدت بین مردم به خصوص شیعه و سنی شود. این بخشی از سخنان معاون استاندار و…

باید جشن های مردمی در ایام اله دهه پرفروغ فجر، باعث تقویت و افزایش وحدت بین مردم به خصوص شیعه و سنی شود. این بخشی از سخنان معاون استاندار و

فرماندار ویژه لارستان بود.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص ایام اله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی شهرستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از رؤسای ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: به حول و قوه الهی امسال نیز با شکوه تر از سال های قبل مراسم ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در سراسر ایران اسلامی و بخصوص در منطقه لارستان بزرگ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم با تمامی گرایش ها است و خدایی نکرده نبایستی برنامه ها در این ایام،رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد بلکه باید جشن های مردمی در ایام اله دهه پرفروغ فجر، باعث تقویت و افزایش وحدت بین مردم به خصوص شیعه و سنی شود.

نجیب زاده از رؤسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان خواست هر چه سریعتر برنامه های مدون خود را اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، قرآنی و غیره را به ستاد دهه فجر مستقر در فرمانداری ارسال نمایند.

در ادامه مسعود راسخی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان هم گفت: اداراتی که پروژه های افتتاحی دارند در اسرع وقت لیست پروژه ها و طرح های خود را به فرمانداری ارسال نمایند تا در ایام دهه فجر جهت بهره برداری آنها برنامه ریزی شود.

وی خطاب به رؤسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به موضوع و لزوم مغتنم شمردن فرصت ایام اله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در راستای ایجاد فضای امید به آینده در سطح افکار عمومی جامعه و ارتقاء جایگاه مستحکم ایران اسلامی بعنوان نمونه ی قدرت برتر در سطح منطقه و جهان، شایسته است با استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن در سطح شهرستان، نسبت به اجرای برنامه های مناسب، پرمحتوی و با کیفیت و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام نمایند.

 در ادامه حاضرین در جلسه به بیان پیشنهادات برنامه های فرهنگی،هنری،مذهبی ، قرآنی و ورزشی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه لارستان بزرگ پرداختند. در پایان هم پس از بحث و بررسی، رؤسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لارستان در سال جاری مشخص شدند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین