سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تامین اجتماعی در ۲۰ شهرستان فارس، نیرو استخدام می‌کند

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: این سازمان در قالب برگزاری آزمون ۹۲ نفر نیروی مورد نیاز را در ۲۰ شهرستان این استان استخدام خواهد کرد. به گزارش میلاد لارستان،…

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: این سازمان در قالب برگزاری آزمون ۹۲ نفر نیروی مورد نیاز را در ۲۰ شهرستان این استان استخدام خواهد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، ابراهیم کشاورز در این باره به ایرنا گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور نیروی مورد نیاز خود برای۲۰ شهرستان فارس شامل سروستان، فسا، مرودشت،جهرم، شیراز،کازرون، نی‌ریز، زرقان، داراب، لارستان، بوانات، زرین دشت، پاسارگاد، خفر(باب انار و خاوران)، خنج، خرم بید، خرامه، قیر و کارزین، اقلید و استهبان از طریق برگزاری آزمون کتبی جذب خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس اضافه کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۳ مردادماه برای ثبت‌نام مهلت خواهند داشت.

وی با اشاره به تعداد سهمیه‌های استان فارس در این آزمون گفت: ۳۶ نفر از نفرات برتر این آزمون استخدامی بعد از موفقیت در مصاحبه در بخش بیمه‌ای و۵۶ نفر در بخش درمان تأمین اجتماعی و مجموعا ۹۲ نفر در این خصوص در استان فارس به‌کارگیری خواهند شد.

کشاورز در ادامه با اشاره به رشته‌های شغلی مورد نیاز در این آزمون گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و علاقه مندان به کار در رشته‌های خدمات عمومی (راننده و نگهبان) ، اداری ، مالی ، بیمه‌ای ، فناوری اطلاعات ، پرستاری و رسته‌های بهداشت و درمان می‌توانند در این آزمون که شرایط دقیق و سایر اطلاعات آن هم‌زمان با شروع ثبت‌نام اعلام خواهد شد شرکت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در تاریخ یادشده با مراجعه به پایگاه های اینترنتی اداره کل تأمین اجتماعی فارس به آدرس www.fars.tamin.irو یا سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.orgنسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کشاورز گفت: در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اهالی استان فارس تحت پوشش خدمات بیمه ای تامین اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در بخش بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی فارس مشغول فعالیت هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین