شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین زاده: مسئولان فارس 400 کلاس درس فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی منطقه را دریابند

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در حال حاضر حدود ۴۰۰ کلاس درس در حوزه انتخابیه فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی است، و با توجه به شروع مدارس از…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در حال حاضر حدود ۴۰۰ کلاس درس در حوزه انتخابیه فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی است، و با توجه به شروع مدارس از نیمه شهریورماه نیازمند پیگیری ویژه در این موضوع است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ جلسه حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با حضور مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه با  اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش فارس و موصلی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس پیرامون  پیگیری مشکلات موجود در  حوزه تعلیم و تربیت منطقه در شیراز برگزار شد.

در این نشست حسین‌زاده  با تاکید بر ضرورت تکریم خیرین خصوصاً خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز افرادی در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش آفرینی می‌کنند. وی گفت:‌آنان در بسياري از مشكلات اخير ناشی از حوادث طبيعی از جمله سيل و زلزله، خيرين بسيار راهگشا بودند و مساعدت موثری در اين زمينه داشتند که نیاز است از آن ها تقدیر شود.

نماینده مردم افزود: بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی حوزه انتخابیه خصوصاً روستاها و مناطق محروم با خسارات فراوانی مواجهه شده اند که نیاز است اداره کل نوسازی مدارس فارس اقدامات لازم را به جد پیگیری کند. نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به اهمیت موضوع معیشت فرهنگیان، بر لزوم بررسی و رفع مشکلات این قشر به ویژه در مباحث انتقالی های لازم و پیگیری مسکن فرهنگیان تاکید کرد.

حسین‌زاده در بخش دیگری از این نشست با اشاره به کمبود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس حوزه انتخابیه اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ کلاس درس در حوزه انتخابیه فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی است، و با توجه به شروع مدارس از نیمه شهریورماه نیازمند پیگیری ویژه در این موضوع است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین