جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آموزش و پرورش قهرمان مسابقات فوتسال ادارات لارستان شد

میلاد لارستان: اداره کل راه و شهر سازی لارستان یکدوره مسابقات فوتسال بین ادارات برگزار کرد که با قهرمانی تیم آموزش و پرورش لارستان به اتمام رسید. به گزارش میلاد…

میلاد لارستان: اداره کل راه و شهر سازی لارستان یکدوره مسابقات فوتسال بین ادارات برگزار کرد که با قهرمانی تیم آموزش و پرورش لارستان به اتمام رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان ، این اداره کل ، یک دوره مسابقه فوتسال ویژه ادارت با عنوان یادواره مرحوم دکتر نوربخش امام جمعه فقید لارستان برگزار کرد.

این مسابقات با حضور دوازده تیم از پانزده اداره برگزار شد که در روز پایانی آن تیم معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش با غلبه بر سایر تیم ها ، قهرمان این دوره از مسابقات شد. همچنین تیم نظام مهندسی رتبه دوم و اداره برق لارستان رتبه سوم و تیم اداره کل راه و شهر سازی لارستان رتبه چهارم این مسابقات را کسب نمودند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیریت های اداره کل ، پرسنل، جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش فارس و چند نفر به نمایندگی از بیت مرحوم نوربخش برگزار گردید جوایزی به برندگان این دوره از مسابقات  اهداء گردید و از داوران، مسئولین و …. با اهدا لوح از طرف مدیر کل راه و شهر سازی لارستان تقدیر بعمل آمد.

در این دوره از مسابقات کاپ اخلاق به تیم کمیته امداد داده شد و دروازه بان تیم نظام مهندسی مصیب نیکروان به عنوان بهترین دروازه بان، امیر رهگذر از تیم آموزش پرورش به عنوان بهترین بازیکن و مهدی مرادی از اداره کل راه و شهر سازی یه عنوان آقای گل معرفی شدند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین