سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جعفرپور نماینده کمیسیون فرهنگی در کمیته مشترک مجلس

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس با اشاره به برنامه تشییع شهدا گفت: این برنامه مطمئنا در همه جا با استقبال فراوان رو به رو می‌شود و مردم…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس با اشاره به برنامه تشییع شهدا گفت: این برنامه مطمئنا در همه جا با استقبال فراوان رو به رو می‌شود و مردم شهرستان‌های جنوب استان فارس نیز آماده استقبال از شهدا هستند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم جمشید جعفرپور ، با اشاره به ورود و تشییع ۹۶ شهید تازه تفحص شده در استان فارس اظهارداشت: شهدا متعلق به هر قسمتی از کشور که باشند حضورشان یادآور خاطره‌ها و حماسه‌ای است که توسط فداکاران و فرزندان این ملت در سال‌های دفاع مقدس آفریده شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این برنامه مطمئنا در همه جا با استقبال فراوان روبه‌رو می‌شود و مردم استان فارس هم حتما این اسوه‌ها و الگوهای ایثار و فداکاری را با کمال احترام و با شور و علاقه‌ای که به آرمان‌ها دارند، مورد استقبال و تشییع قرار می‌دهد.

جعفرپور خاطرنشان کرد: امیدواریم که از رهگذر کاروان شهدا از استان فارس همه بتوانند درس‌های عبرت در زمینه فداکاری در راه آرمان‌های انقلاب و راه امام (ره) که راه اسلام است گرفته و بهره‌های معنوی لازم را ببرند.

وی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون مشترک مجلس اظهارداشت: بعد از ارسال لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، کمیسیون مشترکی مرکب از نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی شکل گرفته که به بررسی مواد لایحه می‌پردازد.

جعفرپور با بیان اینکه مفتخر است به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کمیسیون مشترک مجلس باشد خاطرنشان‌کرد: اهمیت این لایحه این است که مسیر کشور را در حوزه‌های مختلفی همچون اقتصادی، اجتماعی، گمرکی، بانکی، امنیتی، رسانه‌ای و فرهنگی مشخص و ترسیم می‌کند.

وی با اشاره به یکی از نقاط ضعف جدی این لایحه گفت: کم توجهی و اهتمام ناقص به مسائل فرهنگی یکی از نواقص جدی این لایحه بود که امیدواریم در پیشنهادهای الحاقی بتوانیم بخشی از این نواقص را برطرف کنی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین