شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 35

ابلاغ استاندار به تمام ادارات برای برگزاری باشکوه تشییع شهدا

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آئین تشییع شهدای جاویدالاثر، شورای اداری فارس هفته آینده تشکیل می‌شود و تمام دستگاه‌های اداری موظف به همکاری در این…

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آئین تشییع شهدای جاویدالاثر، شورای اداری فارس هفته آینده تشکیل می‌شود و تمام دستگاه‌های اداری موظف به همکاری در این حرکت معنوی و مهم خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی افشانی در حاشیه دیدار رئیس مجلس لوگزامبورک با هیئت اقتصادی و تجاری استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از توافق هسته‌ای و عملیاتی شدن برجام در هفته آینده، شاهد تحول چشمگیری در جذب سرمایه‌گذار، سفر هیئت‌های تجاری، توسعه صنعت گردشگری و دیگر زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه زمانی شاهد رشد و توسعه صنعت گردشگری می‌شویم که درآمد گردشگری هر استان به همان استان تعلق گیرد، افزود: به دلیل محدود بودن منابع مالی و کاهش قیمت نفت شاهد وضعیت نامناسب در بودجه کشور به‌ویژه استان فارس هستیم و برای برون‌رفت از این معضل باید محور اصلی سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری متمرکز شود.

استاندار فارس تصریح کرد: فضای آرام توأم با تلاش و کوشش در حوزه بخش خصوصی و دولتی و مشارکت بانک‌ها در طرح‌های ارائه‌شده از سوی صاحبان صنایع و نیز تشکیل کمیته جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران و پاسخ‌گویی در مدت دو هفته به طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارد ضروری است.

افشانی بیان داشت: برای جذب سرمایه‌گذاری، جلسه‌های متعددی در دو هفته گذشته تشکیل و مقرر شد کمیته رفع موانع برای حمایت از سرمایه‌گذاران تمام مسائل و مشکلات پیش روی جامعه هدف را برطرف کند.

وی در مورد حضور اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از شهدای گمنام که به‌تازگی شناسایی و به خاک میهن اسلامی آورده شده‌اند، گفت: برحسب وظیفه در نامه‌ای عنوان کردم که تمام آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان وامدار شهدا هستند و باید در برابر آنان ادای دین کنند.

استاندار فارس اظهار داشت: در حد بضاعت و توان در آئین تشییع شهدای گمنام که در نورآباد ممسنی برگزار شد از ابتدا تا پایان حضور یافتم و در این راستا از مردم موحد و متدین این شهرستان که حضور چشمگیری داشتند تقدیر می‌‌کنم.

افشانی خاطرنشان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آئین تشییع شهدای جاویدالاثر، شورای اداری فارس هفته آینده تشکیل می‌شود و تمام دستگاه‌های اداری موظف به همکاری در این حرکت معنوی و مهم خواهند شد.

استاندار فارس با تقدیر از مردم همیشه درصحنه نورآباد ممسنی که حضوری پرشور در تشییع و استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس داشتند، افزود: در این آئین هیچ‌گونه توهین و یا اهانتی به شخص خاصی صورت نگرفت و با آرامش به پایان رسید.

رئیس مجلس لوکزامبورگ نیز در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: دیدار از ایران به‌ویژه فارس بسیار مثبت و اثربخش بود و در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی، گردشگری و صنعتی این استان مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

دی‌بارتو رومئو خاطرنشان کرد: دنیا دهکده کوچکی است و دیدار از این کشور ایران و استان فارس برای کشورمان بسیار ارزشمند و قابل‌توجه است و در زمینه‌های صنعت گردشگری، جذب توریست و مسائل اقتصادی و دانشگاهی بحث و تبادل‌نظر شد که به نتایج خوبی دست ‌یافته‌ایم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین