چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

مراسم شبی با شهدا در لارستان برگزار می‌شود

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان از برگزاری مراسم معنوی شبی با شهدا همزمان با ورود کاروان شهدای گمنام در این مکان مقدس خبر داد. سید یعقوب…

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان از برگزاری مراسم معنوی شبی با شهدا همزمان با ورود کاروان شهدای گمنام در این مکان مقدس خبر داد.

سید یعقوب مصطفوی عصر امروز در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه شهدا وسیله رحمت الهی هستند، اظهار داشت: شهدا زمینه‌ساز خیروبرکت در جامعه اسلامی متناسب با نیازهای فردی و عمومی ما هستند.

وی افزود: شهدا در حیات معنوی و دنیوی خود به فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته‌اند و توسعه این فرهنگ را به‌عنوان یک رسالت مهم برای خود تعیین کرده‌اند.

مدیر آستان مقدس حضرت میرعلی بن الحسین (ع) لارستان عنوان کرد: توجه به نماز به‌عنوان یک شاخص مهم عبادی و معنوی در منش و روحیه ارزشی شهدا نقش و جایگاهی ویژه داشته است‌.

این مسئول با ابراز خرسندی از میزبانی شهرستان لارستان از شهدای گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، عصر روز شنبه ۲۶ دی‌ماه جاری کاروان شهدای گمنام با استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور لارستان وارد شهر لار می‌شود.

وی افزود: مردم و زائران حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان در این روز پس از نماز مغرب و عشا در خیابان فاطمیه (س) واقع در کنار حرم مطهر تجمع می‌کنند.

مصطفوی افزود: اجرای مراسم سینه‌زنی، عزاداری و بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در مراسم شبی با شهدا در لارستان خواهد بود.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) در پایان از عموم مردم قدرشناس و همیشه درصحنه لارستان بزرگ برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با شهدا و رهبری دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین