چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

عقب‌ماندگی‌های استان فارس جبران شود

میلاد لارستان:نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ تولیت…

میلاد لارستان:نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اظهار داشت: امروز استان فارس بیش از هرچیز نیازمند وحدت است و باید این مهم مورد توجه همگان بوده و این را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

آیت‌الله دستغیب بیان کرد: همگان باید وحدت و اخوت را شعار خود قرار داده و  انتخابات پیش رو نیز نباید سبب تفرقه آنان شود.

وی با بیان اینکه مشکلات جامعه نیز در پرتو وحدت و اتحاد امت حل شدنی است گفت: تلاش‌های دولت مطابق با رضایت رهبری نیز می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

تولیت شاهچراغ(ع) افزود: امروز وظیفه است،  با تلاش آنچه به عهده داریم به خوبی انجام داده و با یکدیگر بوده و این نظام مقدس را به عنوان امانت و هدیه‌الهی حفظ کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حرکت تمام آحاد مردم در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب  افزود: امروز نعمت ولایت ریشه و اساس تمام نعمت‌های معنوی، مادی،اخروی و دنیوی است و باید در راه ولایت ثابت قدم بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین