جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

کلنگ زنی احداث درمانگاه نیروی انتظامی در لارستان

میلاد لارستان: در آئینی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، کلنگ احداث درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی در لارستان به زمین زده شد.

میلاد لارستان: در آئینی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، کلنگ احداث درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی در لارستان به زمین زده شد.

به گزرش میلاد لارستان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، معاون فرماندار لارستان، امام جمعه موقت لارستان، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداران شهرهای لار، لطیفی و خور و جمعی از معتمدین لارستان، کلنگ احداث درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی در لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم، اسماعیلی مسئول بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه این بنیاد به منظور محرومیت زدایی و ساماندهی کمک های خیرین بر حسب نیازسنجی ها صورت گرفته است، اظهار کرد: منطقه لارستان با توجه به گستردگی آن به لحاظ فعالیت شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، خوشبختانه در امنیت کامل به سر می برد.

وی با ابراز خرسندی از امنیت مناسب و باثبات در شهرستان لارستان، افزود: تأسیس درمانگاه نیروی انتظامی در لارستان می تواند به ارائه خدمات به پرسنل نیروی انتظامی، خانواده های آنان و حتی اقشار مختلف شهروند نقش موثری داشته باشد.

مسئول بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان با بیان اینکه کار احداث درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی لارستان توسط خیرین انجام می شود، تصریح کرد: طبق توافقنامه صورت گرفته با نیروی انتظامی، تجهیز این درمانگاه توسط این سازمان صورت خواهد گرفت.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه در احداث درمانگاه نیروی انتظامی و همچنین برشمردن حساسیت و اهمیت منطقه لارستان، گفت: ایجاد این درمانگاه می تواند باعث اسکان و ترغیب پرسنل و خانوده های آنان برای بالابردن روحیه و توان عملیاتی تأمین کنندگان نظم و امنیت باشند.

وی از کلنگ زنی احداث کلانتری در روستای دهکویه لارستان خبر داد و افزود: با تلاش مسئولین استان فارس، ۱۲۰ کلانتری و پاسگاه در استان فارس زیرپوشش طرح مکنا یا به عبارتی مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی قرار گرفته اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازدید بازرسان خوشبختانه ۲ کلانتری مستقر در شهر لار را در سطح کشور نمونه انتخاب کرده بودند، تصریح کرد: ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی لارستان در شأن مردم این شهرستان نیست و امید می رود با مشارکت خیرین و نیروی انتظامی ساختمانی مناسب احداث شود.

در پایان این مراسم، کلنگ احداث درمانگاه امام علی(ع) نیروی انتظامی لارستان بدست مسئولین به زمین زده شد.

گفتنی است؛ این درمانگاه در روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لارستان احداث می شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین