سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در اوز

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی شهرستان ۱۵ بهمن در بخش اوز از توابع لارستان خبرداد.

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی شهرستان ۱۵ بهمن در بخش اوز از توابع لارستان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد حسن طیبی درگفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: این جشنواره با حضور شرکت کنندگانی از بخش های اوز، بیرم، صحرای باغ، جویم و  بنارویه ازتابعه شهرستان لارستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده شرکت کنندگان هربخش یک بازی بومی محلی  شامل لپر گاله،شمشیربازی محلی بخش خور،بازی کبدی،هفت سنگ،ال الختر را به اجرا می گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تاکید کرد: دراین برنامه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بخش اوز لارستان برگزار می شود غرفه های ویژه غذاهای محلی وصنایع دستی دائر است تا سنت و آداب رسوم بخش های لارستان که درورطه فراموشی قرارگرفته حفظ شود.

طیبی تصریح کرد: در جشنواره بازی های بومی و محلی اهالی هر بخش با پوشش سنتی  خود شرکت می کنند و  عموم  علاقمندان می توانند از این برنامه بازدید کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین