جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

ارسال اولین محموله بار هوایی از لارستان به قطر+عکس

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان، گفت: نخستین محموله صادرات بار از طریق فرودگاه لارستان به کشور قطر صورت گرفت.

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان، گفت: نخستین محموله صادرات بار از طریق فرودگاه لارستان به کشور قطر صورت گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت الله انصاری فرد در حاشیه اولین پرواز صادرات بار از لارستان با برشمردن منافع ملی و منطقه ای صادرات بار، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی خاص، نزدیکی به کشورهای خلیج فارس، تعدد پروازهای خارجی از لارستان، مزیت هایی است که توجه به مقوله صادارت و واردات بار از این شهرستان را بیشتر نمود می بخشد.

وی با ابراز خرسندی از انجام پروازهای انتقال بار از فرودگاه لارستان پس از پیگیری های مستمر، افزود: این مهم می تواند رونق جنوب فارس و کشور شود.

صادرات بار از فرودگاه لارستان

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از صادرات یک تن و نیم دوغ با پرواز مسیر لار – قطر شرکت هواپیمایی ایران ایر خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک علاوه بر شرکت ایران ایر، توسط شرکتهای خارجی فلای دبی و العربیه که با دهها کشور دنیا پرواز ترانزیتی دارند، زمینه افزایش صادرات و واردات بار از لارستان فراهم می شود.

صادرات بار از فرودگاه لارستان

این مسئول با بیان اینکه صادارت بار از طریق مسافری و باربری امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: متناسب با نوع و میزان کالا، مقدار هزینه پرداختی صادر کننده به ازای هر کیلو به طور میانگین به یک سوم کاهش می یابد.

وی بیان کرد: افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، می توانند اقدام به صادارات و واردات از طریق فرودگاه بین المللی لارستان کنند.

خبرنگار: روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین