جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

بررسی مشکلات88 خانوار از مددجویان شهر خور

میلاد لارستان: در دیدار مدیر کمیته امداد لارستان و اعضای شورای اسلامی شهر خور، مسائل و مشکلات ۸۸ خانوار از مددجویان این شهر موردبررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان،…

میلاد لارستان: در دیدار مدیر کمیته امداد لارستان و اعضای شورای اسلامی شهر خور، مسائل و مشکلات ۸۸ خانوار از مددجویان این شهر موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر کمیته امداد لارستان عصر امروز در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر خور بابیان اینکه رفع مشکل اشتغال و مسکن مددجویان مهم‌ترین دغدغه کمیته امداد است، اظهار داشت: همکاران و کارکنان شاغل در کمیته امداد لارستان همه‌جانبه آماده خدمات‌دهی به محرومان و اقشار ضعیف جامعه هستند.

هوشنگ دلاور با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی مسئولان کمیته امداد حل مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان است، افزود: با توجه به اعتباراتی که کمیته امداد در اختیار دارد، نباید فرد بیکاری در سطح شهر و روستا وجود داشته باشد.

مدیر کمیته امداد لارستان برطرف کردن مشکلات را منوط به همکاری مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: این امر مستلزم همکاری و همیاری شورای اسلامی در هدایت مددجویان به سمت‌وسوی اشتغال پایدار است.

وی با برشمردن برنامه‌های کمیته امداد در مورد نهضت مسکن‌سازی، یادآور شد: چنانچه خیران نیز وارد عرصه ساخت مسکن محرومان شوند، می‌توان با بهره‌گیری از وام ۱۵ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد و همچنین وامی که بنیاد مسکن اختصاص می‌دهد، مسکن مناسبی برای نیازمندان احداث کرد.

دلاور اضافه کرد: شهر خور ۸۵ خانوار زیر پوشش کمیته امداد دارد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین