چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

تجهیز 50 مدرسه در لارستان به امکانات هوشمند

میلاد لارستان: مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: از ۱۱۰ مدرسه ابتدایی شهرستان لارستان، ۵۰ واحد از این مدارس به امکانات هوشمند تجهیز شده است.

میلاد لارستان: مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: از ۱۱۰ مدرسه ابتدایی شهرستان لارستان، ۵۰ واحد از این مدارس به امکانات هوشمند تجهیز شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد فیاض پور در بخشی از مصاحبه خود با رادیو فارس با بیان اینکه نظام تحول در هر جامعه ای ایجاد تحول در آموزش و پرورش آن است، اظهار داشت: رکن اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش معلمان هستند. وی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی ها توجه مناسبی به قشر فرهنگیان شود، افزود: آموزش و پرورش لارستان یکی از بزرگترین آموزش و پرورش های استان پهناور فارس است که ۲۳ هزار دانش آموز و ۱ هزار و ۸۰۰ معلم در ۲۹۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل و فعالیت هستند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان در بعد آموزشی با توجه به شعاع ۱۷۰ کیلومتری حوزه استحفاظی این اداره با همت و تلاش همکاران موفقیت های خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: با توجه به کمبود نیرو، در مقطع آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان توانسته رتبه نخست استان فارس را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه ۲۰ دوره آموزشی برای معلمان جدید برگزار شده است، خاطر نشان کرد: از ۱۱۰ مدرسه ابتدایی شهرستان لارستان، ۵۰ واحد از این مدارس به امکانات هوشمند تجهیز شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین