یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به مناسبت سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی

سرود دانش آموزی 1357 نفری در لارستان اجرا می شود

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان گفت: به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر دانش آموزان لارستانی سرود ۱۳۵۷ نفری را برگزار می کنند.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان گفت: به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر دانش آموزان لارستانی سرود ۱۳۵۷ نفری را برگزار می کنند.

به گزارش میلاد لارستان، محمد فیاض پور از برگزاری ویژه‌برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر توسط دانش آموزان در سطح لارستان خبر داد و اظهار داشت: خاطره گویی در مدارس، برگزاری مسابقات و همایش‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی، برپایی جشنواره های مختلف و غبارروبی قبور مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های در دست اجرا در دهه پرفروغ فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات شکلی در مدارس و درج پیام انقلاب اسلامی بر روی در و دیوار کلاس ها و محوطه مدرسه ها، قبوض برق، آب و گاز، برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، مقاله‌نویسی و معرفی کتاب لحظه‌های انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برپا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش لارستان تصریح کرد: به صدا درآوردن زنگ مدارس و تجدید میثاق با شهدا در روز ۱۲ بهمن‌ماه و نیز میهمانی لاله ها ویژه دانش‌آموزان و اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در این روز برگزار می‌شود.

فیاض پور بیان داشت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه با حضور دانش آموزان، مدیران، معلمان همگام با سایر اقشار مختلف ازجمله روحانیان، مردم، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها و ارگان‌ها برپا می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره های تئاتر و سرود، برگزاری مسابقات قرآنی در مقاطع مختلف دخترانه و پسرانه و اجرای جشنواره فیلم کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این دهه مبارک برشمرد.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان در پایان با اشاره به اینکه اسلام با هنر مخالف نیست، افزود: در برپایی دهه مبارک فجر از هنر در قالب جشن و شادی در آئین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده می‌‌شود و همگان بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند.

خبرنگار: روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت آموزش و پرورش لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین