جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اهداء 25 هزار سی سی خون توسط مردم روستای بیغرد

همزمان با هفته بسیج، پنجمین و ششمین رزمایش اهدای خون شهرستان خنج در قالب طرح “نذر خون”، در مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیغرد و بیمارستان نبی‌اکرم (ص) خنج برگزار…

همزمان با هفته بسیج، پنجمین و ششمین رزمایش اهدای خون شهرستان خنج در قالب طرح “نذر خون”، در مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیغرد و بیمارستان نبی‌اکرم (ص) خنج برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل لز خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته بسیج، پنجمین و ششمین رزمایش اهدای خون شهرستان خنج در قالب طرح “نذر خون”، در مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیغرد و بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج برگزار شد.

این رزمایش با شعار “بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین”، توسط بسیج جامعه زنان سپاه خنج برگزار گردید.

در این برنامه که با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، مرکز خدمات جامع سلامت روستای بیغرد، پرسنل بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران خنج، مرکز انتقال خون لارستان، بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج برگزار گردید، تعداد ۸۰ نفر پذیرش شده که از میان آنها ۵۷ نفر موفق به اهدای خون شدند و مجموعاً ۲۵ هزار و ۶۵۰ سی‌سی خون اهدا گردید.

لازم به ذکر است تاکنون در طی انجام ۶ مرحله از رزمایش اهدای خون در این شهرستان، ۲۱۳ نفر موفق به اهدای خون شدند و خون‌های اهدا شده نیز تاکنون معادل ۹۵ هزار و ۸۵۰ سی‌سی بوده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین