شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» جهت نصب در بیلبوردهای سراسر کشور

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان از رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» جهت نصب در بیلبوردهای سراسر کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، مصطفی صبوری…

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان از رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» جهت نصب در بیلبوردهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، مصطفی صبوری در مراسم رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» یادمان ادای احترام به جامعه پرستاران و پزشکان برای مقابله با کرونا ویروس که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری لار و معاون فرهنگی هنری سپاه لارستان و جمعی دیگر از مسئولین و اصحاب هنر، به مناسبت روز پرستار و شب یلدا برگزار شد، اظهار داشت: این اثر هنری به سفارش مرکز هنری‌های تجسمی انقلاب اسلامی و مرکز پویانمایی به منظور نصب در بیلبوردها و فضای تبلیغات محیطی شهرستان‌های مختلف کشور و همچنین کار رسانه‌ای صداوسیما برای تقدیر از پرستاران تلاشگر در حفظ سلامتی مردم اکران می‌شود.

وی با اشاره به تهیه‌کنندگان اثر «پرستار و شب یلدا» تصریح کرد: این اثر هنری به همت جوانان هنرمند مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان با اجرای تکنیک نقاشی دیجیتال هنرمند لارستانی فاطمه یادگاری‌فرد و شعار نویسی علی یگانه‌لاری، ایده محمدصابر خسروانی و شعر شاعر لارستانی عبدالرضا مفتوحی و همچنین موشن‌پوستر این اثر توسط صابر علی‌نیا تولید شده است.

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان تصریح کرد: یکی از وظایف این مرکز، تبدیل مناسبت‌ها به گفتمان‌های هنری پُرروایت و پُرخاطره است که خاطرات آن‌ها به الگوهای ارزشی اجتماع تبدیل شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین