چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تاخیر 11 ساعته پرواز تهران به لار و 14 ساعته لار به دبی

پروازهای مسیر تهران به لار با ۱۱ ساعت و لار به دبی با ۱۴ ساعت تأخیر انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه…

پروازهای مسیر تهران به لار با ۱۱ ساعت و لار به دبی با ۱۴ ساعت تأخیر انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان، پرواز ساعت ٦ صبح تهران به لار شرکت هواپیمایی “ایران ایر” امروز بدلیل نقص فنی بعد از ١١ ساعت تاخیر از تهران به سمت لار انجام شد.

این پرواز که طبق برنامه مقرر بود پس از ورود به لار، پرواز مسیر لار به دبی و بالعکس را انجام و سپس مسافران لار را به تهران منتقل کند، پس از ورود به فرودگاه لارستان، به مجدد مشکل چرخ جلو آن بررسی و پس از حدود ۴ ساعت تاخیر در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه فرودگاه لارستان را به سمت فرودگاه دبی ترک کرد.

درصورتی که تغییری بدلیل مورد مذکور در برنامه مسیرهای بعدی بوجود نیاید، ساعت ۲ بامداد هواپیما از دبی در فروگاه لار به زمین می نشیند و پس از آن نیز پرواز لار به تهران انجام می شود.

نکته قابل توجه اینکه در هر حال با تلاش مسئولین فرودگاهی و کارکنان واحدها و ادارات مختلف فرودگاه لارستان، تلاش شده تا با در نظر گرفتن شرایط، در راستای تکریم مسافرین این پروازها، به سلامتی و ایمنی و امنیت کامل برقرارشود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین