شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در خط لار-دبی فعال می‌شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در خط لار-دبی فعال می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده و مدیران…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در خط لار-دبی فعال می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده و مدیران فرودگاه بین‌المللی لارستان در ماه‌ها و سال‌های گذشته پیگیری‌های بسیاری برای ارتقای خدمات این فرودگاه و افزایش پروازها داشتند.

نماینده در همین رابطه در ماه‌های گذشته با سازمان هواپیمایی کشوری برای افزایش پروازها از لار به مقصد کشور امارات نامه‌نگاری انجام داد که در روزهای گذشته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل این سازمان با ارسال نامه‌ای به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت.

وی در نامه به مهندس حسین‌زاده عنوان کرد: «مجوز ۱۰ پرواز در هفته در مسیر لار – دبی – لار و مجوز ۸ پرواز در هفته در مسیر لار – شارجه – لار صادر گردیده که در حال حاضر ۱۱ پرواز در هفته در مسیرهای مذکور در حال انجام است.»

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اعلام کرد: «شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی به دلیل تعداد کم مسافر اقدام به لغو پروازهای خود کرده اما شرکت هواپیمایی قشم ظرف مدت یک ماه نسبت به برقراری ۲ پرواز در هفته در مسیر لار – دبی – لار اقدام خواهد کرد.»

گفتنی است با افزوده شدن پروازهای روز جمعه هواپیمایی چابهار، پروازهای تهران – لار – تهران به ۳ روز در هفته رسید.

حسین‌زاده در همین رابطه از تلاش‌های مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه بین‌المللی لارستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که خدمات این فرودگاه به مردم جنوب فارس و جنوب کشور توسعه یابد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در خط لار-دبی فعال می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر اقاي حسين زاده كه واقعا اين بزرگوار زحمت زيادي در خصوص تسريع در بهسازي راه ارتباطي جهرم -لار و لار- بندرعباس و همچنين توسعه فرودگاه و افزايش پروازها، توسعه فضاهاي ورزشي شهر وروستا و….. انجام دادند ولي اصحاب رسانه كمتر به ان اشاره كردخدا به تمام مسوليني كه براي مردم تلاش ميكنند جزاي خير عنايت فرمايد.ضمنا من گراشي نبوده ولاري اصل هستم ولي نبايد بگوييم لاري و گراشي هركه زحمت كشيد خدا خيرش دهد

  2. ناشناس گفت:

    پرواز مسقط لار مسقط چرا یک شبه لغو شد ، چرا پرواز ابوطبی لار ابوطبی یک شبه لغو‌شد . فرودگاه جهرم تا چند ماه اول بیش لز ده مسافر نداشت ولی پرواز این فرودگاه را لغو‌نکردند . لطفا پاسخگو باشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین