شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شروع به کار هیئت شمشیربازی در لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، هیئت شمشیربازی لارستان شروع به کار کرد. این هیئت از ابتدای دی ماه شروع به ثبت نام متقاضیان نموده است….

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، هیئت شمشیربازی لارستان شروع به کار کرد.

این هیئت از ابتدای دی ماه شروع به ثبت نام متقاضیان نموده است. محسن زارع، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به جهت تاکید مداوم مسئولین و کادر درمان مبنی بر « ماندن در خانه» بسیاری از مردم از فضای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی فاصله گرفتند.  در نبود شور و نشاط حاصل از اماکن ورزشی، به عنوان متولی امور اجتماعی شهروندی با همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان، به دنبال جایگزینی بودیم که هم تحرک و هیجان لازم یک رشته ورزشی را داشته باشد و هم پروتکل های بهداشتی در آن کاملاً لحاظ شود.

زارع در ادامه گفت: جلسات متعددی با برخی از هیئت های ورزشی این اداره برگزار کردیم و پس از مشورت با استان، ورزشی جدید و بدیع که ذات آن با محدودیت های روزهای کرونایی همخوانی قریبی داشت انتخاب شد.

محسن زارع، ضمن معرفی رشته جدید شمشیربازی به عنوان رشته ای نوپا که با حمایت این مجموعه شروع به کار خواهد کرد اذعان داشت: ثبت نام این رشته ورزشی تا پایان دی ماه انجام و از بهمن ماه هیئت به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند.

وی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان رئیس این هیئت معرفی شده از ماه گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است.

این مدیر باسابقه فرهنگی، ضمن قدردانی از همراهی و همدلی محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: از ابتدای مطالعه بر روی این ورزش و نیازسنجی آن در جامعه لار، رئیس این اداره همکاری همه جانبه ای داشت و فرایند استانی آن را تسهیل نمود. همچنین جا دارد از تلاش های سرهنگ فرزاد فرزانه؛ رئیس هیئت شمشیربازی استان تقدیر نمائیم.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین