جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیمایش سرعتی-استقامتی قله «دوشاخ» تا «سه پرچم» توسط ورزشکاران لارستانی

سه ورزشکار لارستانی موفق شدند مسیر دشوار و طولانی قله«دوشاخ» به سمت قله «سه پرچم» لار را در زمان ۸ ساعت و ۲۵ دقیقه پیمایش کنند. به گزارش میلادلارستان، سرپرست…

سه ورزشکار لارستانی موفق شدند مسیر دشوار و طولانی قله«دوشاخ» به سمت قله «سه پرچم» لار را در زمان ۸ ساعت و ۲۵ دقیقه پیمایش کنند.

به گزارش میلادلارستان، سرپرست این برنامه در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، اظهار داشت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دو ورزشکار شایسته لارستانی برای حضور در مسابقات آینده، مسیر طولانی خط الراس قله دوشاخ تا سه پرچم لار را پیمودیم.

حسین معزی، با اشاره به اینکه این برنامه از محلی بنام «پیربی بی گلستان» لار آغاز شد، تصریح کرد: پس از فتح قله ۱۹۸۰ متری دوشاخ، مسیر خط الراس را با قدرت ادامه دادیم و پس از پیمایش هفت قله پیش رو از جمله «بوم برفی»، موفق شدیم قله ۱۶۷۰ متری «سه پرچم » را نیز فتح کنیم.

وی افزود: «محمدرضا عسکرپور» از کشتی گیران به نام استان فارس و عضو پیشین تیم ملی و «مجتبی دانا» از قهرمانان دوی کوهستان در این برنامه سخت و دشوار حضور داشتند.

معزی، با تاکید بر اینکه برنامه های تمرینی این دو ورزشکار شایسته لارستانی به صورت منظم در فضای باز دنبال می شود، ادامه داد: امیدواریم همچنان شاهد افتخارآفرینی این دو ورزشکار لارستانی در میادین مختلف باشیم.

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین