چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

قاتلان درختچه‌های کُنار در خنج به دام افتادند

عاملان قطع درختچه های کُنار در اراضی جنگلی شهرستان خنج در دام ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شدند. به گزارش میلاد لارستان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان…

عاملان قطع درختچه های کُنار در اراضی جنگلی شهرستان خنج در دام ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شدند.

به گزارش میلاد لارستان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنج در گفتگو با فارس، اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حین عملیات گشت و مراقبت در عرصه های منابع طبیعی با مشاهده تخلف در دشت اشبیا و قطع درختچه های جنگلی کُنار این شهرستان ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متخلفان را شناسایی و دستگیر کردند.

محسن احمدی کشکولی افزود: متخلفان در پلاک های منطقه دشت اشیبا سده و پلاک ۸ مشهور به چاه طلا این شهرستان درحال قطع و ریشه کنی ۲۱ اصله درختچه کنار و گز وحشی بودند که به دام افتادند.

کشکولی افزود: متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس منابع طبیعی خنج با اشاره به اجرای ماده ۱۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور افزود: به استناد این قانون با متخلفان برخورد و دراین راستا در مقابل هیچ تخلفی کوتاه نخواهیم آمد.

وی در ادامه از شناسایی دامدار متخلف در مراتع کورکی شهرستان خبر داد و افزود: پس از برآورد اولیه کارشناسان مشخص شد تعداد ۳۰۰ واحد دام غیر مجاز درحال تعلیف در مراتع این منطقه بودند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین