پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در حمایت از ایتام صورت گرفت

مشارکت 40 درصدی کارمندان اداره‌های لارستان در حمایت از ایتام

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: ۲ هزار و ۱۰۵ حامی، کار حمایت از ۶۰۰ یتیم را در سطح این شهرستان بر عهده‌ دارند که ۴۰ درصد از این حامیان را…

مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: ۲ هزار و ۱۰۵ حامی، کار حمایت از ۶۰۰ یتیم را در سطح این شهرستان بر عهده‌ دارند که ۴۰ درصد از این حامیان را کارکنان اداره‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر کمیته امداد و اداره ثبت‌اسناد و املاک لارستان صبح امروز دیدار و در مورد نحوه مشارکت و حمایت از ایتام به بحث و گفت‌وگو نشستند.

در این دیدار مدیر کمیته امداد لارستان حمایت از کودکان یتیم و نیازمند را عاملی مهم در همگرایی اجتماعی دانست و گفت: درصورتی‌ که مشکلات این کودکان از زمان کودکی مرتفع شود و مشمول حمایت‌های خاص اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گیرند، چرخه فقر در این خانواده‌ها از بین خواهد رفت و آینده‌ای روشن را نوید خواهد داد.

هوشنگ دلاور افزود: توجه به آینده کودکان یتیم و نیازمند از اولویت‌های کاری کمیته امداد لارستان است و در این راستا توجه به بیمه آتیه ایتام در دستور کار قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: ۲ هزار و ۱۰۵ حامی کار حمایت از ۶۰۰ یتیم را در سطح شهرستان لارستان بر عهده‌ دارند که ۴۰ درصد از این حامیان را کارکنان اداره‌ها تشکیل می‌دهند.

محمد نخعی، رئیس اداره ثبت‌اسناد و املاک لارستان نیز در این دیدار در سخنانی با استقبال از این طرح، آمادگی خود، کارکنان و دفاتر اسناد رسمی فعال در لارستان را برای حمایت‌های مادی و معنوی از کودکان زیرپوشش کمیته امداد لارستان ابراز داشت.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین