چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17
با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان

چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد

میلاد لارستان: با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ افتتاح شد.

با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ درششمین روز از دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، خدماتی،آموزشی و ورزشی با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و محمد آزادی بخشدار صحرای باغ مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل؛ سالن چند منظوره هرمود در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیر محلی، ساختمان شرکت تعاونی روستایی هرمود در زمینی به مساحت ۱ هزار متر مربع با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال است.

همچنین در این روز، باند اول بولوار محمدالهاشمی هرمود به طول ۱۷۰۰ متر با عرض ۱۰ متر با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال توسط خیر سید قطب الدین محمدی، پیست پیاده روی در روستای زروان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال، خیابان امام شافعی زروان  به طول ۴۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

در سایر طرح ها، استادیوم ورزشی زروان در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، اجرای طرح هادی روستای کارگاه  با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال، راه اندازی خط چهارم زیرساخت برق عمادده با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،احداث ۶ دستگاه پست رفع افت ولتاژ برق در عمادده و روستاهای بخش صحرای باغ با اعتبار  ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه این طرح ها، دبستان دلشاد ۲ عمادده با زیربنای ۲۷۰ متر مربع  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، توسط مسئولین افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در مجموع برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و خیرین در بخش صحرای باغ هزینه صرف شده است.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین