شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گشایش سالن ورزشی شهر خور پس از 11 سال انتظار

آرزوی دیرینه ورزشکاران خوری با بازگشایی سالن ورزشی چند منظوره خیریه حاج عبدالرحیم فولادچنگ محقق شد. به گزارش میلاد لارستان، ورزشکاران علاقه مند به رشته پرهیجان فوتسال در شهر خور…

آرزوی دیرینه ورزشکاران خوری با بازگشایی سالن ورزشی چند منظوره خیریه حاج عبدالرحیم فولادچنگ محقق شد.

به گزارش میلاد لارستان، ورزشکاران علاقه مند به رشته پرهیجان فوتسال در شهر خور که سال ها به بازی در سالنی کوچک عادت کرده بودند و آرزوی تکمیل  سالن ورزشی استاندارد را داشتند  پس از گذشت ۱۱ سال از کلنگ زنی و مراحل ساخت و تجهیز  این پروژه شاهد بازگشایی و بهره برداری از این مکان فرهنگی ورزشی هستند.

گفتنی است خور از ورزشکاران مستعد و پتانسیل بالایی در رشته فوتسال برخوردار می باشد که با راه اندازی این سالن میتوان میزبان مسابقات در سطوح مختلف باشد.

لازم به ذکر است این سالن ورزشی که علاوه بر دفتر هیات فوتبال، رختکن، حمام و سرویس بهداشتی دارای اتاق هایی جهت ورزش شطرنج و تنیس روی میز برای علاقه مندان می باشد در آبان ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح و به دنبال تخریب و توسعه مسجد جامع یک جلسه نیز در آن نماز جمعه اقامه شد به دلیل مشکلاتی همچون انشعاب آب و همچنین شیوع ویروس کرونا بلا استفاده ماند که با پیگیری اعضای شورای ورزشی با رفع مشکلات و تجهیز مجموعه جهت استفاده ورزشکاران از فروردین ماه ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین