دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
با حضور مسئولان شهرستان انجام شد

افتتاح چندین طرح به مناسبت دهه فجر در بخش مرکزی لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چندین طرح عمرانی،ورزشی و بهداشتی در شهرها و روستاهای بخش مرکزی شهرستان لارستان افتتاح شد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چندین طرح عمرانی،ورزشی و بهداشتی در شهرها و روستاهای  بخش مرکزی شهرستان لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ درهفتمین روز از دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی، با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی و تعدادی از مسؤلین ادارات لارستان با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی درشهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل خانه بهداشت روستاهای درز و چاه نهر با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال، مقاوم سازی دبستان آسیه روستای علی آباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، خیابان ۲۴ متری جدید الاحداث شهید اکبرپور لطیفی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال بود.

در این روز همچنین بولوار و خیابان ورودی روستای کرمستج با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،پروژه بازارچه شهردای خور در زمینی به مساحت ۱۷۱۱ متر مربع با ۵۱ باب مغازه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری خور و بخش خصوصی، پایگاه اورژانس جاده ای دهکویه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط برادران دیانت افتتاح شد.

در ادامه این طر ها، بهسازی بولوار و خیابان اصلی کورده به طول ۱۲۰۰ متر مربع با عرض ۱۶ متر با ۲۲ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی قهرمانی در کورده در زمینی به مساحت ۱۱۷۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط خیر حاج نورالله قهرمانی از اهم طرح های افتتاح شده در شهرها و روستاهای بخش مرکزی بود.

در آیین افتتاح این پروژه ها فرماندار ویژه لارستان از تمامی خیریینی که  جهت آبادانی و رشد و توسعه روستای خود به کمک دولت می آیند؛ تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: خدا را شکر که مردم عزیز، دولت را از خودشان می دانند که این خود باعث امیدواری بیشتر به مسوولین است تا شبانه روزی برای چنین مردم قدرشناسی کار و تلاش مضاعفی را داشته باشند.

فرماندار ویژه لارستان همچنین کلنگ احداث مجتمع تجاری،تفریحی و فرهنگی در روستای دهکویه نیز به زمین زد.

این پروژه قرار است در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در فاز اول با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط برادران صفرپور تا یکسال آینده ساخته شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین