جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرمانده سپاه لارستان مطرح کرد:

حیات ما در مبارزه است نه در مذاکره

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما با همه دنیا مذاکره می کنیم، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و با آمریکا نیز مذاکره نمی کنیم، گفت: به فرموده حضرت امام(ره)، حیات ما در مذاکره نیست، بلکه در مبارزه است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما با همه دنیا مذاکره می کنیم، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و با آمریکا نیز مذاکره نمی کنیم، گفت: به فرموده حضرت امام(ره)، حیات ما در مذاکره نیست، بلکه در مبارزه است.

به گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی شامگاه روز یکشنبه در جمع مردم و بسیجیان ولایتمدار روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: حضرت امام(ره) با دو رکن مردمی بودن و تکیه بر خداوند متعال توانست پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم بزند.

وی با بیان اینکه گرایش پیوستن به دین اسلام در سطح دنیا با وجود توطئه چینی ها به سرعت در حال رشد است، افزود: نقش مردم در اثبات قدرت اساسی است.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به افساد و ابستگی حکومت پهلوی، تصریح کرد: حکومت شاهنشاهی، دارای سردمدارانی کاملاً وابسته بودند که یا گاهی اوقات به غرب و برخی زمان ها به قدرت های بلوک شرق دست درازی داشت.

این مسئول با برشمردن رشد و پیشرفت ایران اسلامی پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب مردمی، خاطر نشان کرد: دستیابی به علوم هوا و فضا، نانو، هسته ای، پزشکی و غیره از جمله پیشرفت هایی است که در جهان تنها چند کشور ابرقدرت توانایی مستقل استفاده از این دانش ها را دارند.

جاهدی با استناد به بخشی از سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه حیات ما در مبارزه است، خاطر نشان کرد: حیات ما در مذاکره نیست، بلکه در مبارزه است.

وی با تأکید بر اینکه در عصر حاضر پرچم اقتدار مستضعفین عالم بر دست جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: در ایام فتنه ۸۸ از گوشه گوشه عالم با تماس با برخی دلسوزان نظام نسبت به ایجاد اختلاف و تفرقه ابراز نگرانی می کردند و به جهت خوشحالی مستکبران ناراحت بودند.

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه چشم همه عالم به جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اگر کشور ایران در مقابل ابرقدرت ها و زورگویان ایستادگی نکند، چه کسی جرأت پاسخگویی به یاوه گویی های آمریکا را داشت؟!

وی ادعای استقلال خواهی و ظلم ستیزی ایران اسلامی را دلیلی برای بیداری مظلومان جهان برای شوریدن علیه مستکبرین دانست و گفت: این اقدام جمهوری اسلامی ایران، باعث شد تا آمریکا و اجانبش برعلیه جمهوری اسلامی ایران لحظه به لحظه توطئه چینی کنند.

جاهدی، انتخابات را یکی از ارکان قدرت در هر کشوری برشمرد و افزود: حضرت امام(ره) بر این اصل تأکید داشتند و رکن مردمی را به طور مستقیم و غیرمستقیم بر انتخابات گره زده بود.

فرمانده سپاه لارستان یکی از راههای تداوم قدرت را برگزاری انتخابات منسجم نام برد و تصریح کرد: دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور همه جانبه آحاد جامعه در انتخابات حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند را باعث مصونیت سیاسی می شود.

وی حضور چشمگیر در مناسبت های ملی و مذهبی مثل یوم الله ۲۲ بهمن یا انتخابات را وسیله ای مناسب برای بالا رفتن قدرت چانه زنی مسئولان در عرصه بین المللی دانست و گفت: پشتوانه مردمی اقتدار ملی را افزایش می دهد.

جاهدی با یادآوری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری به مراتب از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمتر است، زیراکه ولایت فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است.

وی مهمترین دلیل شکست بخش زیادی از انقلاب های مردمی در کشورهای اسلامی را عدم بهره مندی از رهبری شایسته است، تصریح کرد: به فرموده حضرت امام(ره) اگر ولایت در یک کشوری باشد، حکومت نه دیکتاتوری می شود و هم پایه های آن مستحکم می شود.

فرمانده سپاه لارستان با برشمردن شاخصه های افراد منتخب برای مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: افرادی باید به مجلس خبرگان رهبری راه بیابند که ولایتمدار، ولایت شناس، باتقوا، اهل بصیرت، شجاع و مدافع نظام و انقلاب باشند.

جاهدی بار دیگر با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) درخصوص مذاکره با آمریکا، گفت: تکلیف ما دقیقاً مبارزه با آمریکاست.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما با همه دنیا مذاکره می کنیم، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و با آمریکا نیز مذاکره نمی کنیم، تصریح کرد: تکلیف معلوم است، نه آنکه به هر دلیلی ساختار شورای نگهبان را زیر سوال می برد یا دم از مذاکره مستقیم با آمریکا می زند.

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه آیت الله نمر، شیخ زکزاکی و سیدحسن نصرالله تربیت شده مکتب امام(ره) هستند، افزود: تفکرات حضرت امام(ره) در حال گسترش در نقطه نقطه دنیاست.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حیات ما در مبارزه است نه در مذاکره”

  1. فداکار گفت:

    از میلاد خواستاریم در رابطه با خط انتقال برق فشار قوی که دقیقا از وسط میدان امام خمینی که تفرجگاه مردم و مرکزیت شهرلار را دارد و همچنین برای سلامتی مردم خطر دارد ، پیگیری های لازم را انجام دهد

  2. reza گفت:

    حیات شما شاید
    اما حیات و مصلحت مردم که برگرفته از دین اسلامه همیشه تاکید بر گفتگو بدور ازتخاضم بوده وهست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین