پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بیش از 200 برنامه به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) در لارستان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ایام رحلت امام(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر شهرستان لارستان برگزار می شود. حجت الاسلام…

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ایام رحلت امام(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر شهرستان لارستان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی اقبالی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان درخصوص برنامه های رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: طبق جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر شد که شب رحلت امام(ره) با مدیریت سپاه برنامه مشترکی باحضور ادارات و حضور مردم برگزار شود که زمان و مکان اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ایام رحلت امام(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر شهرستان لارستان برگزار می شود، افزود: حضور روحانیون مستقر و امام محله در ۱۷نقطه شهر و بخشهای لارستان و برگزاری ۳ شب مراسم از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه مدارس صدرای دخترانه و پسرانه برنامه هایی به این مناسبت در فضای مجازی ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها دارند، تصریح کرد: حدود ۹۰ مبلغ در سامانه سجام سازمان تبلیغات جهت تبلیغ و برگزاری مجالس در این سه روز ثبت نام کرده اند.

این مسوول با اذعان به اینکه تعدادی از روحانیون مستقر در بخشهای لارستان با استفاده از ظرفیت خیرین بسته های معیشتی تهیه می کنند و در شب شهادت امام صادق علیه السلام به دست نیازمندان می رساند، خاطر نشان کرد: تهیه محتوا و پخش در فضای مجازی توسط مبلغین و اداره تبلیغات اسلامی لارستان و تشویق مردم به حضور در پای صندوقهای رای و شرکت در انتخابات از دیگر برنامه هایی است که در لارستان به اجرا درمی آید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین