پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرماندار لارستان:ادارات فرهنگ و هنری درباره شخصیت حضرت امام(ه) در فضای مجازی تولید محتوا کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای ارائه مطالب و کلیپ ها در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت امام(ره) بیان کرد و از ادارات فرهنگ…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای ارائه مطالب و کلیپ ها در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت امام(ره) بیان کرد و از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاهها، کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج، شهرداری ها و دیگر دستگاه‌های فرهنگی هنری شهرستان خواست که در این خصوص تولید محتوا کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام رحمت الله علیه و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که در دفتر امام جمعه لار برگزار شد؛ در سخنانی با تاکید بر اینکه عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایران را مدیون امام، رهبری و شهدای والا مقام هستیم، اظهار کرد: مبادا حضرت امام خمینی (ره) و سیره آن حضرت در جامعه ما فراموش شود، چرا که این انقلاب کاملا با نام امام خمینی (ره) عجین شده است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمامی جناح های سیاسی کشور از رهنمودهای حضرت امام(ره) در راستای مبارزه با رژیم ستمشاهی و تثبیت جمهوری اسلامی تبعیت می کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل در عرصه های مختلف ملی و بین المللی جهان را دگرگون کرد و تحولی عظیم را به وجود آورد، خاطرنشان کرد: سلامت مردم اولویت است؛ اما مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای والامقام قیام خونین ۱۵ خرداد در شأن و مقام والای حضرت امام هم بایستی در شهرستان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فیزیکی در یک فضای باز برگزار شود.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همگرایی؛ تعامل و هماهنگی هم با محوریت امام جمعه محترم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برنامه های خود را در این ایام ارائه کنند.

حسنی فضای مجازی را بهترین ظرفیت برای ارائه مطالب و کلیپ ها در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت امام(ره) بیان کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا در قالب های هنری به خصوص با تهیه کلیپ، سرود، شعر، مسابقه و غیره بهتر جواب می‌دهد و می‌توان از طریق فضای مجازی، تولید محتوا کرد و این خود بهترین برنامه در این ایام کرونایی است.

وی در ادامه از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاهها، کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج، شهرداری ها و دیگر دستگاه‌های فرهنگی هنری شهرستان خواست که در این خصوص تولید محتوا کنند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه تاکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در کنار ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با همکاری و همراهی، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را با شکوه برگزار نمایند.

حسنی در ادامه تاکید کرد: در مساجد و حتی در دستگاه های اجرایی شهرستان هم می شود مراسم سالگرد ارتحال امام را با فاصله گذاری فیزیکی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در یک زمان محدود برگزار کرد.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان بر لزوم فضاسازی و تبلیغات شهری این ایام مهم در شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها و دهیاری ها بر این امر برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی افزود: باید فضای شهر و روستا مملو از یاد و خاطره امام راحل باشد و جوانان امروز با آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا شوند.

حسنی در ادامه سخنانش به در پیش رو بودن انتخابات ۲۸ خرداد هم اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم، چراکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، می تواند به عنوان یک قدرت نرم، تضمین کننده اقتدار و عزت نظام ما در عرصه های ملی و بین المللی باشد و این مهم بایستی مورد توجه قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در لارستان تاکید کرد: افرادی که هم اکنون از طریق شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند، مورد احترام هستند و مردم هم به هر کس که اصلح تر است رای بدهند.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: هیئت هایی که مراسم می‌گیرند مواظب باشند سخنران هایی که دعوت می شوند وحدت منطقه را مد نظر داشته باشند و مراقبت نمایندکه خدایی نکرده صحبت‌های نشود که به اتحاد، همدلی و وحدت منطقه خدشه ای وارد شود و یا اینکه له یا علیه کاندیدی خاصی مطلبی نگویند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش از همه بخشداران و دهیاران شهرستان هم خواست که مراسم سالگرد حضرت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد را با رعایت موارد بهداشتی در تمامی شهرها و روستاها با فاصله گذاری فیزیکی و در فضای باز برگزار نمایند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، سرگرد پیش بین جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و همچنین جمعی از مسئولین ادارات شهرستان نیز پیشنهادها ی خود را در خصوص برنامه های گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام رحمت الله علیه را ارائه کردند.

برگزاری گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام رحمت الله علیه در بوستان شهدا گمنام شهر لار، برگزاری وصیت نامه حضرت امام (ره)، پخش کلیپ در فضای مجازی و غیره از دیگر برنامه های این ایام در لارستان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین