جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
برای اولین بار در طول تاریخ ورزش لارستان رخ میدهد:

اعزام دو مربی کره ای جهت توسعه تنیس روی میز لارستان

رییس فدراسیون تنیس روی میز طی سخنانی ضمن لزوم توجه بیشتر به ورزش تنیس روی میز لارستان با توجه به گستردگی و وجود استعدادهای درخشان، از اعزام دو مربی کره ای به همین منظور به لارستان خبر داد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز طی سخنانی ضمن لزوم توجه بیشتر به ورزش تنیس روی میز لارستان با توجه به گستردگی و وجود استعدادهای درخشان، از اعزام دو مربی کره ای به همین منظور به لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از مهر، مهرداد علی‌قارداشی در اولین همایش توسعه و پیشبرد و همچنین تقدیر و تشکر از خیرین، پیشکسوتان و بازیکنان برتر تنیس روی میز لارستان که در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای هیأت تنیس روی میز لارستان، اظهار داشت: ورزش تنیس روی میز لارستان نسبت به سالهای پیشین پیشرفت های چشمگیری داشته است که این امر نشان از تلاش و همت والای مسوولین ورزش و کادرهیأت تنیس روی میز این شهرستان است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سالن تنیس روی میز شهید سمیعی نژاد لارستان از بهترین سالن های استاندار است، تصریح کرد: سالن تنیس روی میز مجتمع فرهنگی ورزشی منیری لارستان که توسط خیر ورزش دوست این شهرستان به ارزش افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت است نیز می تواند در پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی بسیار موثر باشد.

 علی‌قارداشی از اعزام دو مربی کره ای برای اولین بار در طول تاریخ ورزش لارستان به این شهرستان خبر داد و افزود: از شش مربی کره ای که ملی پوشان تنیس روی میز ایران زیر نظر آنها در اردو به سر می برند دو مربی را برای آموزش و تمرین در دو بخش آقایان و بانوان به لارستان اعزام خواهیم کرد تا روز به روز شاهد شکوفایی و رشد ورزشکاران این رشته ورزشی در سطوح مختلف باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در سال ۹۵ به میزبانی لارستان خبر داد و بیان داشت: در مجمع سالانه فدراسیون تنیس روی میز کشور که ۱۹ اسفند ماه ۹۴ برگزار می شود، در مورد میزبانی پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی کشور تصمیم گیری خواهد شد که در صورت حمایت مسوولین لارستان و تامین نیارهای سخت افزاری و نرم افزاری میزبانی این مسابقات به لارستان تعلق خواهد گرفت.

علی‌قارداشی با بیان اینکه توجه به رده های سنی پایه باید در اولیت قرار گیرد، عنوان کرد: در صدد هستیم تا در صورت شرایط مناسب، اردوی تیم ملی جوانان ایران را در لارستان برگزار کنیم که این موضوع مهم می تواند در تجربه و ارتقای ورزشکاران هیأت تنیس روی میز این شهرستان بسیار موثر باشد.

1993284

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی مربیگری و داوری پیشرفته در آینده ای نزدیک به میزبانی شهرستان لارستان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: یکی از مربیان هیأت تنیس روی میز لارستان با تایید هیأت استان فارس و اداره ورزش و جوانان این شهرستان را دعوت خواهیم کرد تا زیر نظر مربیان تیم ملی و کره ای نحوه اجرای تمرینات و تکنیک های جدید این رشته ورزشی را جهت آموزش به ورزشکاران لارستان بیاموزد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ضمن تشکر و قدردانی از خیرین لارستانی که قرار است ورزش این شهرستان را در سال ۹۵ مورد حمایت ویژه قرار دهند، افزود: وجود خیرین در ورزش نباید باعث کاهش اعتبارات دولتی شود و مسوولین سیاسی ورزشی لارستان بایستی با جذب بودجه های دولتی در کنار خیرین موجبات رشد و پیشرفت ورزش این شهرستان را فراهم کنند.

در پایان از خیرین، پیشکسوتان و بازیکنان برتر تنیس روی میز لارستان با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین