جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

7 طرح عمرانی در بنارویه افتتاح شد+لیست پروژه ها

در دومین روز از هفته دولت؛ ۷ طرح عمرانی، زیر بنایی، ورزشی و خدماتی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در…

در دومین روز از هفته دولت؛ ۷ طرح عمرانی، زیر بنایی، ورزشی و خدماتی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در دومین روز از هفته دولت، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، خدماتی و ورزشی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام روانبخش امام جمعه، مهدی ظریف بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر بنارویه و جمعی از مسئولین، دهیاران و خیرین، ۷ طرح عمرانی، زیربنایی، خدماتی و ورزشی، با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه لارستان ابتدا به روستای شرفویه رفت، طرح هادی این روستا را به نمایندگی از روستاهای دامچه و دهفیش افتتاح کرد.

برای اجرای این طرح ها ۶ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت ریزی شده است و ۱۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن لارستان و دهیاری ها هزینه شده است.

در ادامه فرماندار به شهر بنارویه عزیمت و طرح توسعه تلفن ثابت شهرک شهید محسن حججی را افتتاح کرد.

با اجرای این طرح توسعه، ۲۵۶ شماره تلفن جدید اضافه می شود که هم اکنون ۱۷۰ مشترک جدید از آن استفاده می کنند و ظرفیت بیش از هزار مشترک را دارد.

حسنی در ادامه سفرش به بخش بنارویه همچنین یک دستگاه اتوترانس برق را افتتاح کرد.

این دستگاه برای افت ولتاژ برق روستاهای مارمه، حسن آباد مرگماری و بختیاریه می باشد.

با بهره برداری این طرح ، مشکل افت ولتاژ برق ۵۱۰ خانوار، ۱۸۰ چاه کشاورزی، ۱۰ مشترک صنعتی، مرغداریها، سنگ شکن ها و کارگاه ها حل می شود که برای آن ۱۱ میلیارد ریال توسط شرکت توزیع برق لارستان هزینه شده است. مسئولین سپس به روستای لاغران رفتند و زمین چمن طبیعی و و مجموعه ورزشی اتحاد روستا لاغران را افتتاح کردند.

مساحت کل این مجموعه ورزشی ۲ هکتار است و شامل چمن وحشی، ۲ رختکن مجزا، سکوی تماشاگر و برج نوری می باشد که برای آن ده میلیارد ریال توسط خیر حاج حسین پاسالاری با همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان هزینه شده است.

فرماندار در ادامه همچنین پارک کوهستانی اتحاد روستای لاغران نیز افتتاح کرد.

این مجموعه تفریحی، ۵ هکتار مساحت دارد که شامل مسجد ۶ ضلعی، ۶۰ سکوی نشیمنگاه، آلاچیق، وسایل بازی، ۶۰ پایه برق فلزی همراه با ۱۲۰ عدد لامپ ال ای دی کم مصرف، برج نوری و ۷۰۰ درخت می باشد.

برای این مجموعه زیبا نیز ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین محلی آقایان پاسالاری هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان در مراسم افتتاح این مجموعه تفریحی زیبا ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محلی آقایان پا سالاری در سخنانی خاطرنشان کرد: امروزه ایجاد فضاهای تفریحی برای مردم امری حیاتی است.

جلیل حسنی تصریح کرد: ایجاد فضاهای سبز و مجموعه ورزشی در شهرها و روستاها به منظور گسترش چشم اندازهای مناسب، ایجاد آرامش روانی شهروندان، بهبود کیفیت هوا، پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کاهش آلودگی، از با ارزش ترین اقدامات سالم سازی و طبیعی تر جلوه دادن محیط زندگی انسان است که خود ممد حیات و مفرح ذات است و یکی از نیازهای ضروری و پدیده های مطلوب زندگی امروزی محسوب می شود.

وی درختکاری های داخل شهر و روستا، همچنین احداث پارکها نقش ارزنده ای ایفا می کنند و در واقع پارک ها کانون حیاتی شهرها و روستاها هستند و در گذران اوقات فراغت و تفرج اقشار قابل توجهی از مردم نقش اساسی دارند.

جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان همچنین در بدو ورودش به شهر بنارویه، به گلزار شهدا رفت و قبور مطهر آن بحق پیوستگان را گلباران و عطرافشانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین