سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قدردان مردم باشیم

 از همت عزیزانی که در این موقعیت حساس به مستمندان کمک می‌کنند و در طرح های مختلف شرکت و برخی نیازهای بیمارستان را تامین می‌نمایند، و یا در تاسیس برخی…

 از همت عزیزانی که در این موقعیت حساس به مستمندان کمک می‌کنند و در طرح های مختلف شرکت و برخی نیازهای بیمارستان را تامین می‌نمایند، و یا در تاسیس برخی بخش ها و گسترش آن اقدام عاجل مبذول می دارند، تشکر و قدردانی می‌گردد.

 این کارها خود نوعی شکر عملی است. انسانی که وضعیت اقتصادی مناسبی دارد ، با همت خویش مشکلی از مشکلات جامعه را حل و فشاری از گُرده مستمندان و ناتوانان برمی‌دارد و راه گشایشی را برای جامعه ایجاد می‌کند، خداوند تعالی نیز گره‌هایی از مشکلات او را رفع و در کارهایش گشایش ایجاد می‌کند و به پاس شکرگزاری اش خداوند او را برتری و فزونی می‌بخشد.

 امید که این‌گونه کارها توسعه یابد و با گسترش آن پیچیدگی و سختی‌ها رخت بر بندد.

 بدیهی است مسئولین باید از این مسئله ، حسن استفاده نموده دولت مردمی را به  فعالیت بیشتر و کار مضاعف ترغیب تا معضلات در زمانی اندک رفع شود.

 می‌دانیم همشهریان عزیز با خلوص نیت گام برمی‌دارند ولی تذکر این مسئله مهم است که خالصانه گام برداریم، تا آنچه عمل می‌نماییم در پیشگاه الهی ماندگار گردد که « ما عندکم ینفدُ و ما عندالله باقٍ » آنچه نزد شماست فانی و آنچه پیش خداست باقی است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “قدردان مردم باشیم”

  1. لارستانی کارمند بهزیستی گفت:

    ما مردم شیعه و سنی خطه لارستان کهن هر چه داریم از همت خیران بزرگوار منطقه. است از مدرسه. بیمارستان. مسجد ودانشگاه. وحتی جاده. و……سپاس از خیران عزیز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین