پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دولت و کابینه عوض شد، اما جاده مرگ هنوز قتلگاه است

مهندس شبانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده جهرم- لار- بندرعباس خبر داد.  آنانی که دستی از دور بر آتش دارند، ممکن است تصور…

مهندس شبانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده جهرم- لار- بندرعباس خبر داد.

 آنانی که دستی از دور بر آتش دارند، ممکن است تصور کنند پول خوبی است، می‌توان جاده را سر و سامان داد ولی آن‌هایی که با هزینه سرسام‌آور جاده‌سازی سر و  سّری ­دارند، مطلع اند که این مبلغ اگر سریع تحت اختیار قرار گیرد و اداره‌ی کل بتواند به پیمانکار برساند و او کارها را پوشش دهد، کفاف ۲۰ کیلومتر یا بیست و چند کیلومتر را می‌دهد.

 با این وضعیت ضحاک ماردوش جاده مرگ، دندان سمی خویش را بر شریان جوانان این مرزوبوم فرومی‌برد و به‌ناحق خون می‌ریزد و کسی هم خود را بدهکار  این خون‌ها نمی‌داند،  و لابی گران برای جاده بی‌خطر و بی ترافیک چندین برابر پول می‌گیرند و دوباره هم فریاد «هل‌من‌مزید» سر می‌دهند.

 مسئولین لارستان به‌ویژه امام‌جمعه، نماینده مردم ،شورای شهر، اداره‌ی کل راه و شهرسازی، فرماندار و دیگران گامی بردارند و لااقل این دو کار مهم را به انجام برسانند:

  • تکمیل دوبانده کردن راه‌های جهرم- لار- بندرعباس
  • تاسیس اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای لارستان و محاکمه کسانی که تا کنون در تاسیس این اداره کل مسامحه کرده و در هیئت دولت سابق اغراض شخصی خویش را جایگزین رفع تنگناهای موجود در منطقه لارستان نمودند.

قطعا با تحقق این دو مهم، معضلات جاده‌ای جنوب فارس حل می‌شود و اتصال فارس به هرمزگان در کوتاه‌ترین مسیر محقق می‌گردد که برای ملت و دولت سودمند است.

 از آقای مهندس رستم قاسمی، وزیر محترم راه و شهرسازی خواهشمندیم سری  به منطقه تشریف بیاورند و از نزدیک وضعیت نابسامان جاده مرگ را ملاحظه فرمایند که: « تحقیق حال گوشه‌نشینان گناه نیست.»/-

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین