یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
در در هفته بیست و یکم صورت گرفت

تساوی استقلال لطیفی در لیگ برتر فوتبال فارس

میلاد لارستان: هفته بیست و یکم مسابقه های فوتبال برتر باشگاه های فارس با انجام شش دیدار دنبال و نتایج آن مشخص شد.

هفته بیست و یکم مسابقه های فوتبال برتر باشگاه های فارس با انجام شش دیدار دنبال و نتایج آن مشخص شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا در این مسابقه ها که روز یکشنبه در شهرهای مختلف فارس برگزار شد، تیم های شهرداری نورآباد ممسنی، آلپ قشقایی شیراز، بسیج پاسارگاد و گلستان فاروق مرودشت برابرحریفان خود پیروز شدند .

در سایر بازی ها برگزار شده، دیدار تیم های لیدوما نورآباد ممسنی و استقلال لارستان بدون گل مساوی شد، شهرداری نورآباد ممسنی یک بر صفر شهید باقری گویم شیراز را مغلوب کرد، دیدار دو همشهری آلپ قشقایی و عقاب شیراز هم یک بر صفر به سود عقاب پایان یافت .

همچنین، پادنا میمند فیروزآباد یک بر صفر مغلوب بسیج پاسارگاد شد، گلستان فاروق مرودشت هم با سه گل از سد امیرکبیر نورآباد ممسنی گذشت و هلال احمر گراش و آرمان صدرا شیراز هم یک بر یک مساوی شدند.

در حالی که یک هفته به پایان این مسابقات باقی مانده، تیم آرمان صدرا شیراز با ۴۵ امتیاز قهرمان زود هنگام این مسابقات شد و به لیگ زیرگروه کشور راه یافت، استقلال لارستان با ۳۴ امتیاز دوم است و لیدو مای نورآباد ممسنی هم با ۳۲ امتیاز سوم است .

بدین ترتیب در هفته پایانی این مسابقه ها نتیجه دیدار تیم های استقلال لارستان و لیدومای نورآباد ممسنی با حریفان خود تعیین کننده دومین نماینده فارس به مسابقه های زیر گروه کشور است .

در مسابقه های فوتبال لیگ برتر فارس ۱۲ تیم حضور دارند و تیم های آلپ سون شیراز، امیرکبیر و شهرداری نورآباد ممسنی هم در انتهای جدول جای دارند ودر هفته پایانی تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین