یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رقابت کارگردان‌های ۳ استان در جشنواره فیلم کوتاه کل گراش

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش گفت: دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش با نمایش ۳۷ اثر برگزیده از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در شهرستان گراش استان فارس برگزار می‌شود.

 قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش گفت: دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش با نمایش ۳۷ اثر برگزیده از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در شهرستان گراش استان فارس برگزار می‌شود.

عبدالمهدی آئینه‌افروز  با اشاره به نمایش ۳۷ اثر برگزیده از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در جشنواره فیلم کوتاه کل گراش اظهار داشت: این جشنواره در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در گراش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز اختتامیه یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد حضور دارند، گفت: مجید برزگر، مهدی نادری و آیدا پناهنده داوری بخش اصلی این دوره از جشنواره را برعهده دارند و امیرشهاب رضویان به عنوان مهمان ویژه و امیر سعید قطبی‌زاده به عنوان منتقد در این دوره از جشنواره حضور دارند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گراش با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی در جشنواره امسال نسبت به دوره گذشته رشد تقریبا دو برابری داشته است، افزود: در سال گذشته ۱۲۵ اثر ارسال شده بود که امسال این تعداد به ۲۳۰ اثر رسیده است.

آئینه‌افروز درباره دلایل افزایش تعداد فیلم‌های ارسالی خاطرنشان کرد: حضور فیلم‌های ارسالی از استان‌های هرمزگان و بوشهر در بخش مسابقه دلیل اصلی این افزایش بوده است چراکه سال گذشته آثار ارسالی از دیگر استان در بخش مهمان نمایش داده می‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های اصلی این جشنواره میراث فرهنگی بوده است، تصریح کرد: مانایی آثار فرهنگی، فرهنگ عامه و بومی منطقه از طریق فیلم از دلایل اصلی برگزاری این جشنواره است و برنامه ارشاد گراش این است که در صورت موافقت وزارت خانه به تدریج این جشنواره یک جشنواره فیلم با موضوع میراث فرهنگی تبدیل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گراش با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دور بعدی جشنواره در سال آینده بیان کرد: از هم اکنون برای بهتر برگزار شدن جشنواره سیزدهم برنامه‌ریزی شده و سال آینده جشنواره با حضور فیلم‌سازان ۸ استان برگزار می‌شود.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش اظهار داشت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس استان‌های پیشنهادی از سوی اداره ارشاد گراش هستند.

وی گفت: امسال علاوه بر تندیس و جوایزی که برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده جایزه‌ای ویژه از طرف انجمن فیلم کوتاه ایران نیز در میان جایزه‌ها دیده می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین