سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل فرماندار ویژه لارستان از قهرمان خوری در مسابقات جهانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در منزل احمد کاروانی قهرمان مدال آور جهانی پرس سینه روسیه حضور یافت و از این ورزشکار تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در منزل احمد کاروانی قهرمان مدال آور جهانی پرس سینه روسیه حضور یافت و از این ورزشکار تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان به همراه معاونین، بخشداران مرکزی و صحرای باغ، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس و نائب رییس هیات فوتبال لارستان در منزل احمد کاروانی قهرمان مدال آور جهانی پرس سینه روسیه حضور یافت و از این ورزشکار اهل شهر خور لارستان تجلیل کرد.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: لارستان بزرگ از دیرباز مهد قهرمانان و ورزشکاران جوانمرد و با اخلاق زیادی بوده است که احمد کاروانی یک نمونه از آنهاست.

دهقان با بیان اینکه وجود قهرمانانی چون احمد کاروانی باعث ایجاد انگیزه ای مضاعف برای دیگر ورزشکاران می شود، تصریح کرد: قهرمانان سرمایه های گران بهایی هستند که باید به آنها توجه ویژه شود.

وی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در منازل و تجلیل و حمایت از قهرمانان مدال آور بایستی ادامه یابد، چرا که به آنان برای تداوم فعالیت در عرصه قهرمانی انگیزه زیادی می بخشد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: جای تقدیر و قدردانی دارد به جهت تلاش فراوان این قهرمان جهانی که در برابر کشورهای جهان کار بسیار سختی را انجام داده تا این ناشدنی ها در دنیا شدنی شود، البته جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت کرده همه ناشدنی ها شدنی است.

دهقان یاد آور شد: با توجه به پتانسیل بالای منطقه لارستان بزرگ و شهر خور که با وجود جوانان خوب، مومن، خداترس و ورزشکار، می توانیم تیمهای ورزشی خوب و قوی را تشکیل بدهیم و لازمه پرورش این قهرمانان جهانی حمایت و همکاری همه مسئولین را می طلبد.

معاون استاندار فارس ضمن تبریک به احمد کاروانی برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی پرس سینه روسیه تصریح کرد: این پیروزی، موفقیت درخشانی بوده و واقعاً افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی ایران و منطقه لارستان بزرگ و ما هم باید قدرشناس این جوان عزیز و همه جوانانی باشیم که در این مسیر حرکت و تلاش میکنند و باید از همه ظرفیتهایمان استفاده کنیم برای اینکه این قهرمانان واقعاً یک مدل و الگو برای جوانان هستند.

هفتمین دوره مسابقات جهانی پرس سینه که هفته گذشته به میزبانی کشور روسیه برگزار شد، احمد کاروانی از ورزشکاران بنام شهر خور لارستان عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، توانست رکورد ۱۵۶ کیلوگرم را به ثبت برساند تا علاوه بر شکستن رکورد قبلی خود، به عنوان قهرمانی نیز دست یابد.

در این دوره ۲۷۰۰ ورزشکار از ۳۱ کشور جهان در رده‌های سنی متخلف مردان و زنان حضور داشتند.

احمد کاروانی ورزشکار اهل شهر خور لارستان در قالب تیم ۲۲ نفره پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، حضوری پرقدرت از خود به نمایش گذاشته است.

در این دیدار همچنین جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر خور و معتمدین و خیرین نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین