یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نيمه دوم مهرماه 1376 – شماره 75 (جانا سخن از زبان ما مي‌گويي)

شريف فرمايي حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي امام جمعه محترم شهرستان لار از تهران و ملاقات ايشان با مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري وسيله‌اي بود كه خدمت آن حضرت رسيده…

شريف فرمايي حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي امام جمعه محترم شهرستان لار از تهران و ملاقات ايشان با مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري وسيله‌اي بود كه خدمت آن حضرت رسيده و از آنچه كه مطرح گرديده مطلع شده به گوش همشهريان عزيز برسد كه اين مهم در شماره قبل نشريه انجام شد. اين نكته بديهي است كه حضرت ايشان مهمترين نكات مورد نياز منطقه را مطرح فرموده باشند.

۱-مسأله انتقال آب از سد سلمان فارسي به لارستان
۲-تسريع در احداث جاده لار به بندرعباس
۳-شتابدهي در احداث جاده لار – شيراز از طريق جويم و جهرم
اگر اين سه مهم تحقق يابد وضعيت اقتصادي اجتماعي و حتي طبيعت منطقه دگرگون خواهد شد. جا دارد مسئولين امر با اقدامات مقتضي خويش در تحقق نكات بالا بكوشند هرچند جناب آقاي ابطحي از نهاد محترم رياست جمهوري پيرامون تسريع در بند دوم و سوم درخواست ايشان اقدام فرموده و طي نامه‌اي به حضرت ايشان اطلاع داده بودند اما اقدام اصلي كه مسأله اب باشد تاكنون بلاجواب مانده است.
به طور قطع مسئولين محترم استان و كشور مطلع‌اند كه همت مردم در كارهاي خير از جمله تأسيس آموزشگاهها، بيمارستان، زايشگاه، دانشكده و دانشگاه زبانزد مي‌باشد اما بودجه عظيم آبرساني چيزي نيست كه مردم بتوانند بپردازند. دولت محترم جمهوري اسلامي كه در جاي جاي ميهن در حال تأسيس و احداث جاده‌ها و سدها و دانشگاهها و بيمارستان هاو … مي‌باشد و در اغلب موارد از بودجه‌هاي مردمي هم خبري نيست سزاوار است كه اين گام مهم را براي ملتي كه از جان و دل براي اسلام مي‌كوشند و در تاريخ ايران اسلامي اولين منطقه‌اي بوده كه نظام ولايت فقيه را تحقق بخشيده است بردارد و اين مشكل لاينحل را حل نمايد تا زبانحال مردم اين نشود كه:
سخن درست بگويم نمي‌توانم ديد
كه مي‌خورند حريفان و من نظاره كنم
يكي از نكاتي كه مسئولين محترم بيان مي فرمايند بودجه سنگين اين مهم است اما توجه به اين نكته نيز ضرورت دارد كه منطقه‌اي محروم از نعمت آب شرب را سيراب خواهد كرد كه گستردگي‌اش به اندازه بعضي استان‌هاي كشور است و چندين شهر و شهرستان در مسير خود دارد.
ما مردمي هستيم كه تمول آنچناني نداريم اما بحمدالله اغلب مردم ما همت و سخاوت خوبي دارند در صورتي كه دولت محترم اين گام مهم را بردارند مردم نيز كماكان همگام و همراه دولتند و در حد توان از مساعدت مضايقه نخواهند نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین