یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

نيمه اول بهمن 1376 – شماره 81 (ششمين سال تولد ميلاد)

زمستان آغاز فصل سرما، سرآغاز فصل تازه در پيدايش وسيله اطلاع‌رساني در منطقه لارستان پس از يك دوره فترت چهل ساله است.پس از نشريات لارستان و قيام لارستان كه در…

زمستان آغاز فصل سرما، سرآغاز فصل تازه در پيدايش وسيله اطلاع‌رساني در منطقه لارستان پس از يك دوره فترت چهل ساله است.
پس از نشريات لارستان و قيام لارستان كه در سالهاي بين ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲ منتشر مي‌شد تا سال ۱۳۷۱ لارستان در جامعه مطبوعات كشور جايي نداشت تا در ديماه ۱۳۷۱ نشريه ميلاد لارستان با پيش شماره صفر به صفحه مطبوعات عرضه شد و اكنون با چاپ شماره ۸۱ افتخار دارد كه ۸۴ شماره را به علاقه‌مندان بخصوص مردم قهرمان‌پرور لارستان و همشهريان عزيزي كه در مناطق مختلف فارس و استان‌هاي همجوار و كشورهاي حوزه‌هاي خليج فارس زندگي مي‌كنند تقديم داشته است.
درخواست هميشگي ما از علاقه‌مندان همكاري‌هاي اطلاعاتي، فرهنگي، اجتماعي جهت غناي هرچه بيشتر نشريه مي‌باشد. طبيعي است اگر اخبار و گزارش‌هاي هر روستا، دهستان، بخش و شهر انعكاس يابد و نيازهاي مناطق به گوش مسئولين برسد در رفع آن اقدام خواهند نمود و اين مستلزم داشتن يك خبرنگار در جاي جاي منطقه است.
خوشبختانه سال گذشته با همين درخواست از همشهريان عزيز موثر واقع شد و با اطلاع‌رساني بيشتر و بهتر، نشريه توانست در حد امكان در رفع مشكلات گام بردارد.
نشريه افتخار دارد كه در اكثر نقاط شهرستان خبرنگار دارد گرچه در بعضي مناطق غير فعالند اميد است اين نوشته عاملي براي جنب و جوش بيشتر و فعاليت گسترده‌تر خبرنگاران گردد و مناطقي كه فاقد خبرنگار مي‌باشند به خود آمده و در معرفي يك نيروي فعال جهت انعكاس اطلاعات و گزارش‌ها و نيازهاي روستاها اقدام نمايند.
براي اطلاع مناطق مختلف شهرستان پيشنهاد مي‌گردد كه اهالي با هماهنگي لازم در معرفي يك خبرنگار محلي اقدام فرموده تا اخبار سريع‌تر و دقيق‌تر در دسترس قرار گيرد و در انعكاس آن اقدام شود.
اميد است در اين چندين ساله توانسته باشيم رضايت خداي تعالي و بندگان مومن و مسلم او را جلب كرده باشيم.
از خداوند عاجزانه مي‌خواهيم كه در ايام ضيافت‌الله به همه توفيق عبادت و اطاعت خالصانه عنايت فرمايد و به قلم‌زنان مطبوعاتي بويژه قلم‌زنان ميلاد لارستان توفيق دهد كه قلم را جز در مسير حق نزنند و در راه اعتلاي حق  و حقيقت بكوشند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین