شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی فرماندار لارستان در پایتخت

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان که به منظور پیگیری مسائل و مشکلات به تهران سفر کرده است، در دیدار با مدیران سطوح بالای کشور موارد مرتبط با موضوعات عمرانی،…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان که به منظور پیگیری مسائل و مشکلات به تهران سفر کرده است، در دیدار با مدیران سطوح بالای کشور موارد مرتبط با موضوعات عمرانی، فرهنگی و ورزشی را مورد پیگیری قرار داد.

تقاضای خودروی آتشنشانی و قیر رایگان

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار خودروهای آتشنشانی برای شهرهای لار، بیرم، بنارویه، جویم، خور، لطیفی، دهکویه، عمادشهر و مرکز دهستان درز و سایبان و همچنین قیر رایگان برای شهرداری های این شهرستان کهن شد.

دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور هم در سخنانی افزود: موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان بررسی و پیگیری می شود.

لارستان، میزبان اردوی تیم ملی هندبال جوانان

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با توجه به وجود ورزشکاران زیاد در خطه لارستان بزرگ، بخصوص در رشته هندبال، خواستار توجه ویژه فدراسیون هندبال کشور به هندبال لارستان کهن شد.

در ادامه پاکدل رییس فدراسیون هندبال کشور هم در سخنانی اظهار کرد: لارستان مهد استعداد هندبال کشور است و آینده درخشانی برای هندبال لارستان متصورم.

وی سپس آمادگی و همکاری کامل خود را با مسئولین و هیات هندبال لارستان اعلام و قول مساعد داد کمکهای خوبی را برای رشد هندبال لارستان کند.

رییس فدراسیون هندبال کشور در پایان این را هم گفت که در سال آتی اردوی تیم ملی هندبال جوانان را به لارستان جهت رشد تیم هندبال اعزام می کند.

 

وزیر آموزش و پرورش به لارستان سفر می‌کند

پیرو هماهنگی های بعمل آمده توسط حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شبانه که مهدی اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع در ارتقا نمایندگی نوسازی لارستان به سطح اداره و بازسازی تمام مدارس تخریبی لارستان شد.

در ادامه دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور هم در سخنانی از خیرین عزیز لارستانی که پیشرو در امر مدرسه سازی بوده و هستند تجلیل و قدردانی کرد و سپس آمادگی خود را در خصوص انعقاد تفاهم نامه بازسازی تمام مدارس تخریبی لارستان با مشارکت حداقلی خیرین اعلام کرد.

وی همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به خرید تجهیزات جهت مدارس محروم نیز اختصاص و دستور مکاتبات لازم جهت ارتقا نمایندگی نوسازی به اداره صادر کرد.

رخشانی مهر قول مساعد داد تمام مدارس تخریبی را به صورت مشارکتی(٣٠ درصد خیر ٧٠ درصد نوسازی)یکجا انجام دهند.

در پایان مقرر شد مراسم تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه‌ساز با حضور وزیر آموزش و پرورش به زودی در لارستان برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی فرماندار لارستان در پایتخت”

  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین